Hei.
Er det andre enn meg som sliter med å komme seg på trening?
Jeg gikk de første ukene, men forrige uke og denne har jeg ikke klart å komme meg i vei
Føler jeg eser mer ut enn minien vokser
Jeg har full tro på at aktivitet er bra for både meg og minien, samt en positiv ting når minien skal ut.
Jeg trener for det meste styrke, ellers er det tur med hundene. Tur klarer jeg for det meste å holde, den friske lufte hjelper.
Er det noen som har erfaring med å komme seg tilbake i trening etter kvalmeperioden er over?
Jeg håper inderlig den stopper snart, men kan jeg forvente nye "plager" etter det..?
Er det andre enn meg som sliter med å komme seg på trening?
Jeg gikk de første ukene, men forrige uke og denne har jeg ikke klart å komme meg i vei
Føler jeg eser mer ut enn minien vokser

Jeg har full tro på at aktivitet er bra for både meg og minien, samt en positiv ting når minien skal ut.
Jeg trener for det meste styrke, ellers er det tur med hundene. Tur klarer jeg for det meste å holde, den friske lufte hjelper.
Er det noen som har erfaring med å komme seg tilbake i trening etter kvalmeperioden er over?
Jeg håper inderlig den stopper snart, men kan jeg forvente nye "plager" etter det..?

er kroppen vant til sånn trening er det ingenting som tilsier at den ikke tåler det som gravid. Hvertfall ikke før nærmere slutten
satser på at formen blir bedre etter uke 12 og at man kan komme seg på trening igjen. Her har det gått mest i styrke og jeg mener også at om man har trent før svangerskapet så trenger man ikke å slutte av den grunn. trening har jo bare fordeler om man trener riktig og følger kroppens signaler. Man skal selvfølgelig ta hensyn. Høyintensiv cardio anbefales jo ikke for gravide så det holder jeg meg unna. Men det er ikke så vanskelig heller siden jeg ikke liker det i utgangspunktet.