Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg aldri fått beskjed omDet er vel ikke optimalt! Er vel derfor man blir anbefalt å ta en g-test før man starter på sprøytene[emoji5]
Var hun gravid mens hun stimulerte ? Alså gikk på feks menopur?Jeg vet det var ei, tror det var her inne, som kom på TUL hvor det viste seg at hun var gravid i uke 10 og ikke uke 7 som hun skulle vært. Tror det gikk helt fint.
Det står i mine papirer, og de maser om det når jeg har oppstart.Har jeg aldri fått beskjed omburde jo stått i papirene hvis d er skadelig
Har jeg aldri fått beskjed omburde jo stått i papirene hvis d er skadelig
Rart at det er forskjell. Jaja da lærte jeg noe nytt i dag ogsåDet står i mine papirer, og de maser om det når jeg har oppstart.
Ja, det var veldig rart at jeg ikke har fått beskjed om det. Men nå vet jeg detTrodde dette var ganske standar for alle klinikkene jeg, å informere om det! Er det på St.Olavs hvertfall!
Det stemmer at det var ei her inne fra assistert som ble gravid rett før hun startet med behandling. Mener hun hadde kort protokoll, og gjennomførte hele behandlingen med sprøyter, uttak og innsett. Stusset på at hun hadde veldig sterke graviditet tester, noe TUL kunne bekrefte ved at embryo var eldre enn det skulle være [emoji28]Var hun gravid mens hun stimulerte ? Alså gikk på feks menopur?
Det stemmer at det var ei her inne fra assistert som ble gravid rett før hun startet med behandling. Mener hun hadde kort protokoll, og gjennomførte hele behandlingen med sprøyter, uttak og innsett. Stusset på at hun hadde veldig sterke graviditet tester, noe TUL kunne bekrefte ved at embryo var eldre enn det skulle være [emoji28]
Vedkommende var i samme termin gruppe som meg i 2017 (jeg hadde en MA da).
Så ja, viktig å teste seg før en starter med behandling [emoji6]
post: 22553608 skrev:Sikkert ikke mange som opplever dette men jeg har vært gjennom IVF forsøk og skulle i den anledning ta UL i dag fordi jeg var i Uke 7.
Vel der ventet en stor overraskelse, og både jeg, mannen og gynekologen satt nesten og gapte resten av tiden. I magen min var et foster tilsvarende uke 10!! Ikke bare har vi hatt IVF, vi har hatt ISCI. Jeg har gått uten prev siden april 2015 tror jeg.
Og likevel - har barnet blitt unnfanget 8.januar - ca 3 uker før jeg hadde uttak i Haugesund 31.januar!
Jeg begynte på progynova 13.desember og grunnet medisinmangel begynte jeg på gonal-f 1 uke senere enn planlagt, altså 19.januar. Hadde jeg tatt en test da kunne den kanskje slått ut positivt og jeg hadde sluppet å gå gjennom denne prosessen - som har vært mildt sagt ganske krevende siden jeg har sprøyteskrekk [emoji23]
Den har vært så heftig, og jeg har grudd meg så mye, at jeg kunne knapt skjønne at det hadde vært anledning for at dette barnet kunne bli til. Men mannen min klarte visst å huske den ENE anledningen som var [emoji23][emoji23]
Vel, ønsker alle lykke til - ville bare fortelle denne sinnsyke historien. Jeg syntes det var underlig når jeg fikk KNALLPOSITIV test på 7dpo, og 11dpo viste ukesindikator 3+ - hvilket virket galskap - men det viste seg å være en fornuftig forklaring på der fosteret lå å vinket med armer og ben på ultralyden i dag [emoji23][emoji16]
Var hun gravid mens hun stimulerte ? Alså gikk på feks menopur?
Noen som vet om hun fødte et friskt barn eller om det gikk galt underveis? Fatter ikke at det er mulig!
Noen som vet om hun fødte et friskt barn eller om det gikk galt underveis? Fatter ikke at det er mulig!
Hun fødte ett friskt barn ja [emoji846]Noen som vet om hun fødte et friskt barn eller om det gikk galt underveis? Fatter ikke at det er mulig!