gravid og solarium?!

lykketanke

Flørter med forumet
hva mener dere om å ta solarium menst man er gravid?  har leste at de er noen som mener de ikke jør noe menst noen fraråder, forvirret:P[8|]

Soler man seg ute, bør man dekke til magen med hånkle e.l...
Vil tro at det samme gjelder solarium? Babyen vil jo reagere på sterkt lyst etter hvert, og da er nok ikke solarium så behagelig for den....

Jeg hadde ihvertfall dekket til magen[:)]

det kunne jeg ALDRI gjort!!! stakkars barn må ligge innestengt i magen og blir grilt i tilleg!! nei vettu hva... [:'(]

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Snart 5 barns mor

det kunne jeg ALDRI gjort!!! stakkars barn må ligge innestengt i magen og blir grilt i tilleg!! nei vettu hva... [:'(]

haha, så teit..

seriøst... tror ikke du hadde hatt det så jævla digg inni der selv.... 

haha, så teit..

herregud.... haha

ikke gå ut heller da, er kaldt ute vettu.... stakkars barn[X(]

desverre så får jeg ikke bevege meg noe særlig pga et svært risiko svangerskap.. så jeg holder meg inne for tiden [:(] 

ORIGINAL: Thilie*Twins

Kroppstemperaturen er jo ca 37 grader uansett... Skal mye til å bli overopphetet i solarium, og kroppen gir ganske KLARE signaler hvis det er i ferd med å skje... Uansett så er det ikke farlig å ta litt sol i svangerskapet, men man skal være obs på at man kan få pigmentflekker, og at det etterhvert vil være vanskelig å ligge på rygg.

du tar deg vel et glass i ny og ne du og da vel`???

haha, så teit..

herregud.... haha

ikke gå ut heller da, er kaldt ute vettu.... stakkars barn[X(]

desverre så får jeg ikke bevege meg noe særlig pga et svært risiko svangerskap.. så jeg holder meg inne for tiden [:(] 

det var jo kjedelig..

men bra for ungene da, så de ikke fryser..[:-]

nei er ikke så bra for verken mor eller barn... [&o]

ORIGINAL: Thilie*Twins

Kroppstemperaturen er jo ca 37 grader uansett... Skal mye til å bli overopphetet i solarium, og kroppen gir ganske KLARE signaler hvis det er i ferd med å skje... Uansett så er det ikke farlig å ta litt sol i svangerskapet, men man skal være obs på at man kan få pigmentflekker, og at det etterhvert vil være vanskelig å ligge på rygg.

du tar deg vel et glass i ny og ne du og da vel`???

herregud, er du heilt teit eller??

kanskje du har vært litt for mye  inne nå, be ei venninne på besøk eller noe...[:-]

vet du hva jeg liker ikke helt det ordet teit... det er så mange som har kalt meg fopr det... det treffer meg virkelig i hjrtet!!!

venner er ikke et ord jeg kjenner godt...[:(][:(][:(][:(][:(][:(] er så mange som har sviktet meg..

ORIGINAL: Tøsa

sorry ass... men dette ble for drøyt...

helt enig.. mrs.B er litt bak mål akkurat nå!!! skjønner ikek at hun ikke ser dette fra min side ass!!!

ORIGINAL: Tøsa

hehe... hvis du er ute etter venner så er du på feil plass og slenger med leppa iallefall... [;)]

har jeg slengt med leppa??? da beklager jeg virkelig.. er ikke meningen å støte noen her!! er litt overtrøtt.... tenkte jeg måtte støre  opp litt.. dere våkna jo [;)]

snart 5 barns mor... jeg tror jeg vet hvem du er,jeg kjenner igjen navnet på barna dine,min mor fortalte meg her hinn dagen at du skulle ha tvillinger[8|] fortsatt sammen med faren til Brita? eller gikk det og rett vest?? [8D]

Etter å ha lest innleggene dine så syns jeg du bør ta det litt kuli. er ikke rart at alle vennene dine dumper deg etter første møte, du er jo faktisk ikke riktig klok innimellom! men det har vell du egentlig vist lenge! [:-] 

Psykologen din har jo mast på deg i evigheter ang de medisinene dine,kanskje en lur ide' å ta dem innimellom!!!!!! men kanskje ikke så lett nå når du er gravid med tvillinger! kan jo fort glemme,men det får da være måte på! [8|]

ORIGINAL: 160306

snart 5 barns mor... jeg tror jeg vet hvem du er,jeg kjenner igjen navnet på barna dine,min mor fortalte meg her hinn dagen at du skulle ha tvillinger[8|] fortsatt sammen med faren til Brita? eller gikk det og rett vest?? [8D]

Etter å ha lest innleggene dine så syns jeg du bør ta det litt kuli. er ikke rart at alle vennene dine dumper deg etter første møte, du er jo faktisk ikke riktig klok innimellom! men det har vell du egentlig vist lenge! [:-] 

Psykologen din har jo mast på deg i evigheter ang de medisinene dine,kanskje en lur ide' å ta dem innimellom!!!!!! men kanskje ikke så lett nå når du er gravid med tvillinger! kan jo fort glemme,men det får da være måte på! [8|]

DETTA E BRUDD PÅ FORUMSREGLAN (ups caps)

eg må bare si noe wæææ[:o]

ORIGINAL: 160306

Langt over streken!

Back
Topp