lykketanke
Flørter med forumet
hva mener dere om å ta solarium menst man er gravid? har leste at de er noen som mener de ikke jør noe menst noen fraråder, forvirret:P[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mrs.B
ORIGINAL: Snart 5 barns mor
det kunne jeg ALDRI gjort!!! stakkars barn må ligge innestengt i magen og blir grilt i tilleg!! nei vettu hva... [:'(]
haha, så teit..
det kunne jeg ALDRI gjort!!! stakkars barn må ligge innestengt i magen og blir grilt i tilleg!! nei vettu hva... [:'(]
haha, så teit..
seriøst... tror ikke du hadde hatt det så jævla digg inni der selv....
herregud.... haha
ikke gå ut heller da, er kaldt ute vettu.... stakkars barn[X(]
ORIGINAL: Thilie*Twins
Kroppstemperaturen er jo ca 37 grader uansett... Skal mye til å bli overopphetet i solarium, og kroppen gir ganske KLARE signaler hvis det er i ferd med å skje... Uansett så er det ikke farlig å ta litt sol i svangerskapet, men man skal være obs på at man kan få pigmentflekker, og at det etterhvert vil være vanskelig å ligge på rygg.
haha, så teit..
seriøst... tror ikke du hadde hatt det så jævla digg inni der selv....
herregud.... haha
ikke gå ut heller da, er kaldt ute vettu.... stakkars barn[X(]
desverre så får jeg ikke bevege meg noe særlig pga et svært risiko svangerskap.. så jeg holder meg inne for tiden [:(]
det var jo kjedelig..
men bra for ungene da, så de ikke fryser..[:-]
ORIGINAL: Thilie*Twins
Kroppstemperaturen er jo ca 37 grader uansett... Skal mye til å bli overopphetet i solarium, og kroppen gir ganske KLARE signaler hvis det er i ferd med å skje... Uansett så er det ikke farlig å ta litt sol i svangerskapet, men man skal være obs på at man kan få pigmentflekker, og at det etterhvert vil være vanskelig å ligge på rygg.
du tar deg vel et glass i ny og ne du og da vel`???
herregud, er du heilt teit eller??
kanskje du har vært litt for mye inne nå, be ei venninne på besøk eller noe...[:-]
ORIGINAL: Tøsa
sorry ass... men dette ble for drøyt...
ORIGINAL: Tøsa
hehe... hvis du er ute etter venner så er du på feil plass og slenger med leppa iallefall... [;)]
ORIGINAL: 160306
snart 5 barns mor... jeg tror jeg vet hvem du er,jeg kjenner igjen navnet på barna dine,min mor fortalte meg her hinn dagen at du skulle ha tvillinger[8|] fortsatt sammen med faren til Brita? eller gikk det og rett vest?? [8D]
Etter å ha lest innleggene dine så syns jeg du bør ta det litt kuli. er ikke rart at alle vennene dine dumper deg etter første møte, du er jo faktisk ikke riktig klok innimellom! men det har vell du egentlig vist lenge! [:-]
Psykologen din har jo mast på deg i evigheter ang de medisinene dine,kanskje en lur ide' å ta dem innimellom!!!!!! men kanskje ikke så lett nå når du er gravid med tvillinger! kan jo fort glemme,men det får da være måte på! [8|]
ORIGINAL: 160306
snart 5 barns mor... jeg tror jeg vet hvem du er,jeg kjenner igjen navnet på barna dine,min mor fortalte meg her hinn dagen at du skulle ha tvillinger[8|] fortsatt sammen med faren til Brita? eller gikk det og rett vest?? [8D]
Etter å ha lest innleggene dine så syns jeg du bør ta det litt kuli. er ikke rart at alle vennene dine dumper deg etter første møte, du er jo faktisk ikke riktig klok innimellom! men det har vell du egentlig vist lenge! [:-]
Psykologen din har jo mast på deg i evigheter ang de medisinene dine,kanskje en lur ide' å ta dem innimellom!!!!!! men kanskje ikke så lett nå når du er gravid med tvillinger! kan jo fort glemme,men det får da være måte på! [8|]