Gravid og narkose?

Takk!

Vært på samtale i dag. De tok hensyn til meg, og ikke så mye til den lille.
Men det kom mest sannsynlig til å gå bra med den mente de.

Skummelt likevell syns jeg... Håper de sjekker den ordentlig etterpå!!
Det skjønner jeg godt at du synes at høres skummelt ut. Men så er det jo helt vesentlig for babyen din at det går bra med deg også, og når de vurderer at det ikke er noe som bør vente til babyen kommer ut så er det nok best å høre på dem. Jeg skal huske på dere! Håper inderlig alt går bra med både deg og babyen! Tror også uansett at din bekymring for konsekvensene med babyen er nok til at du får en grundig ul sjekk etterpå.
 
Hva sier de? Regner med den er ondartet når de må ta den nå. Hvor er den? Skjønner at dette er tøft for deg! Men vet du hva; som regel går det veldig bra å operere! Du må ha fryktelig mange tanker.. Gjerne ta kontakt hvis du trenger å snakke :)
Jenta vår har vært igjennom mye i disse ukene jeg har bært henne, men hun er en liten fighter og har det veldig bra i magen min ♥ Det har slitt på meg psykisk, men når jeg så henne idag når hun lå å smatta på fingrene sine klarte jeg for første gang å glede meg på ordentlig! :)
 
Masse lykke til <3
 
Jeg hadde narkose i uke 11 :) De bruker en type som babyen tåler! :) Jeg er nå 19 uker, og gutten er frisk og fin! :) Ikke bekymre deg for narkosen, men skjønner du er skeptisk i henhold til kulen de fant. Håper alt går bra! :) Stor klem til deg!
 
Så bra!! :)


Det gikk fint her. Fikk en bonus ul i dag, og gråt av glede da jeg så hjertet slå :)

Var en kreftsvulst på 2,5 cm, så ganske diger
 
Så bra!! :)


Det gikk fint her. Fikk en bonus ul i dag, og gråt av glede da jeg så hjertet slå :)

Var en kreftsvulst på 2,5 cm, så ganske diger
Vet nesten ikke om jeg skal trykke "liker". Så fantastisk bra at du er ferdig og at babyen har det fint! Bare litt skummelt med kreft. Håper de har fått alt bort.
 
Ja, sant!!! Håper på det ja :)
 
Back
Topp