Gravid og narkose?

Babymama_4

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Fikk tlf nå...
Skal opereres på torsdag og må i narkose!

Noen som har vært i narkose i svangerskap?

Hun som ringte ville ikke si mye, men skal inn på samtale i morgen i forkant av operasjonen! Shit! Trodde ikke det gikk an jeg...

Gruer meg!

Mener å ha lest at barnet blir påvirket av narkose, og at de derfor ikke bør utføre planlagte operasjoner så lenge det ikke er akutt?

Oi hva slags operasjon må du ta? Har ikke vært i narkose npr jeg har vært gravid men må vel bare stole på at de vet hva de gjør

Det går veldig fint :) Den beste tiden å operere på i et svangerskap er i 2. trimester. Jeg opererte selv den 11. September. De har forskjellige typer narkose og noen er ikke farlige for fosteret. Hva skal du opereres for?

De ville ikke si det over tlf, skal inn i morgen for en samtale - men mistenker kreft... De tok prøver mandag, så mistenker at resultatet var dårlig i og med at operasjonen kom så raskt.. Tror ikke det blir mye søvn i natt!!

Masse lykke til, håper det er oppdaget på et tidlig stadie i så fall, og at mye er gjort etter operasjon!
Luft bekymringen din, de kan helt sikkert berolige deg. Høres ut som det er en nødvendig operasjon.

Huff håper det bare er uskyldig. Masse lykke til

Ja, har tro selv på at det må være på et tidlig stadie altså! Så satser på det til jeg hører noe annet!!

Lykke til! Prøv å stol på at det går bra. Det meste går enda bedre når man er avslappet. .. men jeg skjønner det godt om det er vanskelig!

Ja, er støl i hele kroppen nå, hehe...
Merker jeg er anspent ja!!

De ville ikke si det over tlf, skal inn i morgen for en samtale - men mistenker kreft... De tok prøver mandag, så mistenker at resultatet var dårlig i og med at operasjonen kom så raskt.. Tror ikke det blir mye søvn i natt!!
Du må ha så masse lykke til! Håper de får bort alt som må bort, og at det viser seg å ikke være noe farlig. Skjønner godt at du er anspent og stressa. Ikke noe kjekt! Får håpe anspentheten letter snart.

Takk for gode ord!!

Tok ul av den forrige uke, men det var vanskelig å se hva det var, annet enn at den var uvanlig stor. Tok biopsi av kulen mandag.

Oi! Dette var leit å lese. Forstår godt at du er nervøs og anspent, jeg vet selv ikke hvordan jeg ville ha taklet det, men mest sannsynlig ikke spesielt bra. Men husk, de vet hva de driver med, og for dem -og alle andre, så er DU den viktigste personen her!
Det må du faktisk huske på selv også! Tenker på deg :hug013

Takk!

Vært på samtale i dag. De tok hensyn til meg, og ikke så mye til den lille.
Men det kom mest sannsynlig til å gå bra med den mente de.

Skummelt likevell syns jeg... Håper de sjekker den ordentlig etterpå!!

Takk!

Vært på samtale i dag. De tok hensyn til meg, og ikke så mye til den lille.
Men det kom mest sannsynlig til å gå bra med den mente de.

Skummelt likevell syns jeg... Håper de sjekker den ordentlig etterpå!!

Lykke til, det skal nok gå bra[emoji173]

Back
Topp