Dere som har vært gravide og ammet før - Har dere noen favorittmerker? Noen absolutte favoritter når det gjelder spesifikke plagg? Hva MÅ man ha? Tips tas imot med stor takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg var kjempesvær med nr. 2,fekk på meg mammabukser for det omAmme-BH uten spiler! Når melka kommer må du bruke bh på natta også, og da er det veldig ubehagelig med spiler. Spiller ingen rolle hvilket merke det er. spør du meg
Amme singletter fra HM er gode å lange , samme med genserene de har.
Mamma tights fra HM er bare å hamstre hvis man blir svær. Da passer nemlig ikke noen søte mammabukser for å si det sånn. hehe
Jeg hadde flere cardigans, strikkajakker som dekket rumpa mi siden jeg gikk i tights og singlet stort sett hele tiden Følte det var deilig. Sort tights, fargerike singletter og ensfarget cardigan. Styles med smykker, armbånd, vesker, skjerf osv. Trenger ikke være kjedelig selv om man alltid går i det samme.
på sommeren hadde jeg MANGE maxikjoler og sånne sykkelshortsgreier fra zizzi (de er så store at de passet magen)
Eg var kjempesvær med nr. 2,fekk på meg mammabukser for det om
Bruker 42 til vanlig, brukte 44 i mammabukser på hm. Eg var svær, over det lilla på symfysemål og hadde mye fostervann og 4kg 53cm jente. Måtte brette ned den elastikken på slutten, men da gjekk fintda lurer jeg på hvor svær du var og hvor du fikk tak i klær?
Jeg passet ikke mammabukser i str 50 engang.. hadde ikke sjans å få de på meg. (bruker 44 til vanlig)
ja, du var stor, som sagt, kan virkelig anbefale bonprix. men de aller fleste blir jo ikke så stor, så da funker stort sett gravidbukser fint
legger ved bilde av meg i uke 34, du var nokk hakke større enn meg. men her kan du se hva eg mener med å brette ned kanten Vis vedlegget 322429
Neida, satt greit på så vidt eg kan huskerulla den ikke ned hele tiden da?
Var ikke bare magen som buksa ikke passet i. var også rumpe og lår. Sitter og ser på Bonprix nå