Gravid- og ammeklær

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Dere som har vært gravide og ammet før - Har dere noen favorittmerker? Noen absolutte favoritter når det gjelder spesifikke plagg? Hva MÅ man ha? Tips tas imot med stor takk!:joyful:
 
Har tidligere kjøpt noen bukser, en shorts og en jakke. Må nå kjøpe det på nytt siden eg nettopp har gitt vekk alt :facepalm:kjøper også sånne gravid og amme singletter på hm som er veldig grei å ha til før og etter. Ellers har eg ein del store vintergensere som fint kan brukes med mage. Og eg kommer nokk til å bo i singlettene siden eg Altid blir så forbaska varm siste halvdel av graviditetene :p
 
Jeg har ingen erfaring, men har sett endel på zalando som virker fornuftig og greit priset :)
 
Amme-BH uten spiler! Når melka kommer må du bruke bh på natta også, og da er det veldig ubehagelig med spiler. Spiller ingen rolle hvilket merke det er. spør du meg :p

Amme singletter fra HM er gode å lange , samme med genserene de har.

Mamma tights fra HM er bare å hamstre hvis man blir svær. Da passer nemlig ikke noen søte mammabukser for å si det sånn. hehe :)

Jeg hadde flere cardigans, strikkajakker som dekket rumpa mi siden jeg gikk i tights og singlet stort sett hele tiden :) Følte det var deilig. Sort tights, fargerike singletter og ensfarget cardigan. Styles med smykker, armbånd, vesker, skjerf osv. Trenger ikke være kjedelig selv om man alltid går i det samme.

på sommeren hadde jeg MANGE maxikjoler og sånne sykkelshortsgreier fra zizzi (de er så store at de passet magen)
 
Amme-BH uten spiler! Når melka kommer må du bruke bh på natta også, og da er det veldig ubehagelig med spiler. Spiller ingen rolle hvilket merke det er. spør du meg :p

Amme singletter fra HM er gode å lange , samme med genserene de har.

Mamma tights fra HM er bare å hamstre hvis man blir svær. Da passer nemlig ikke noen søte mammabukser for å si det sånn. hehe :)

Jeg hadde flere cardigans, strikkajakker som dekket rumpa mi siden jeg gikk i tights og singlet stort sett hele tiden :) Følte det var deilig. Sort tights, fargerike singletter og ensfarget cardigan. Styles med smykker, armbånd, vesker, skjerf osv. Trenger ikke være kjedelig selv om man alltid går i det samme.

på sommeren hadde jeg MANGE maxikjoler og sånne sykkelshortsgreier fra zizzi (de er så store at de passet magen)
Eg var kjempesvær med nr. 2,fekk på meg mammabukser for det om :cat:
 
Eg var kjempesvær med nr. 2,fekk på meg mammabukser for det om :cat:

da lurer jeg på hvor svær du var og hvor du fikk tak i klær?
Jeg passet ikke mammabukser i str 50 engang.. hadde ikke sjans å få de på meg. (bruker 44 til vanlig)
 
da lurer jeg på hvor svær du var og hvor du fikk tak i klær?
Jeg passet ikke mammabukser i str 50 engang.. hadde ikke sjans å få de på meg. (bruker 44 til vanlig)
Bruker 42 til vanlig, brukte 44 i mammabukser på hm. Eg var svær, over det lilla på symfysemål og hadde mye fostervann og 4kg 53cm jente. Måtte brette ned den elastikken på slutten, men da gjekk fint :)
 
Den buksa eg hadde fra bonprix var til og med romslig, den var også i 44,men mykje større i størrelsen enn hm. Så kan virkelig anbefale den siden
 
11E4FBD1-6C78-4320-9914-4AC10163636A.jpeg
Den buksa eg hadde fra bonprix var til og med romslig, den var også i 44,men mykje større i størrelsen enn hm. Så kan virkelig anbefale den siden

takk for tips - skal absolutt sjekke det ut :) men som sagt - fikk ikke på meg str 50 fra HM. :p
Føler for å vise deg magen i uke 37 jeg.. gikk til uke 42+3!
 
ja, du var stor, som sagt, kan virkelig anbefale bonprix. men de aller fleste blir jo ikke så stor, så da funker stort sett gravidbukser fint :)
legger ved bilde av meg i uke 34, du var nokk hakke større enn meg. men her kan du se hva eg mener med å brette ned kanten :pvilje.jpg
 
ja, du var stor, som sagt, kan virkelig anbefale bonprix. men de aller fleste blir jo ikke så stor, så da funker stort sett gravidbukser fint :)
legger ved bilde av meg i uke 34, du var nokk hakke større enn meg. men her kan du se hva eg mener med å brette ned kanten :pVis vedlegget 322429

rulla den ikke ned hele tiden da? :p
Var ikke bare magen som buksa ikke passet i. var også rumpe og lår. Sitter og ser på Bonprix nå ;)
 
Tok meg en tur innpå Bonprix jeg også, fant en del som jeg har lagt til i ønskelisten foreløpig. Takk for tipset!
 
Back
Topp