Gravid- og ammeklær

En tråd i 'Desember 2020' startet av HåpefullTrønder, 2 Apr 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HåpefullTrønder Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Dere som har vært gravide og ammet før - Har dere noen favorittmerker? Noen absolutte favoritter når det gjelder spesifikke plagg? Hva MÅ man ha? Tips tas imot med stor takk!:joyful:

2. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Har tidligere kjøpt noen bukser, en shorts og en jakke. Må nå kjøpe det på nytt siden eg nettopp har gitt vekk alt :facepalm:kjøper også sånne gravid og amme singletter på hm som er veldig grei å ha til før og etter. Ellers har eg ein del store vintergensere som fint kan brukes med mage. Og eg kommer nokk til å bo i singlettene siden eg Altid blir så forbaska varm siste halvdel av graviditetene :p

• Nyttig Nyttig x 1
  3. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Zalando, hm og bonprix kjøper eg

• Nyttig Nyttig x 1
  4. Stjernestrikk Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene

Jeg har ingen erfaring, men har sett endel på zalando som virker fornuftig og greit priset :)

• Nyttig Nyttig x 1
  5. IsThisReal Glad i forumet

Amme-BH uten spiler! Når melka kommer må du bruke bh på natta også, og da er det veldig ubehagelig med spiler. Spiller ingen rolle hvilket merke det er. spør du meg :p

Amme singletter fra HM er gode å lange , samme med genserene de har.

Mamma tights fra HM er bare å hamstre hvis man blir svær. Da passer nemlig ikke noen søte mammabukser for å si det sånn. hehe :)

Jeg hadde flere cardigans, strikkajakker som dekket rumpa mi siden jeg gikk i tights og singlet stort sett hele tiden :) Følte det var deilig. Sort tights, fargerike singletter og ensfarget cardigan. Styles med smykker, armbånd, vesker, skjerf osv. Trenger ikke være kjedelig selv om man alltid går i det samme.

på sommeren hadde jeg MANGE maxikjoler og sånne sykkelshortsgreier fra zizzi (de er så store at de passet magen)

• Nyttig Nyttig x 2
  6. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Eg var kjempesvær med nr. 2,fekk på meg mammabukser for det om :cat:

7. IsThisReal Glad i forumet

da lurer jeg på hvor svær du var og hvor du fikk tak i klær?
    Jeg passet ikke mammabukser i str 50 engang.. hadde ikke sjans å få de på meg. (bruker 44 til vanlig)

8. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Bruker 42 til vanlig, brukte 44 i mammabukser på hm. Eg var svær, over det lilla på symfysemål og hadde mye fostervann og 4kg 53cm jente. Måtte brette ned den elastikken på slutten, men da gjekk fint :)

9. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Den buksa eg hadde fra bonprix var til og med romslig, den var også i 44,men mykje større i størrelsen enn hm. Så kan virkelig anbefale den siden

• Liker Liker x 1
  10. IsThisReal Glad i forumet

11E4FBD1-6C78-4320-9914-4AC10163636A.jpeg
    takk for tips - skal absolutt sjekke det ut :) men som sagt - fikk ikke på meg str 50 fra HM. :p
    Føler for å vise deg magen i uke 37 jeg.. gikk til uke 42+3!

11. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

ja, du var stor, som sagt, kan virkelig anbefale bonprix. men de aller fleste blir jo ikke så stor, så da funker stort sett gravidbukser fint :)
    legger ved bilde av meg i uke 34, du var nokk hakke større enn meg. men her kan du se hva eg mener med å brette ned kanten :p vilje.jpg

• Liker Liker x 1
  12. IsThisReal Glad i forumet

rulla den ikke ned hele tiden da? :p
    Var ikke bare magen som buksa ikke passet i. var også rumpe og lår. Sitter og ser på Bonprix nå ;)

• Liker Liker x 1
  13. ruccola Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Tok meg en tur innpå Bonprix jeg også, fant en del som jeg har lagt til i ønskelisten foreløpig. Takk for tipset!

• Liker Liker x 2
  14. Mymlen93 Elsker forumet Novemberlykke 2020 Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Neida, satt greit på så vidt eg kan huske :p

• Liker Liker x 1

Del denne siden