Gravid nå??!

Tusen takk for svar dere. Tenkte mye i natt og kom frem til at det hadde jo egentlig vært veldig koselig. Vi hadde tenkt til å vente 4 - 5 år med neste så jeg fikk bli ferdig på skolen osv. Men det er jo kjekt for oss at hun kan leke med lillebror eller lillesøster mens vi gjør andre ting. Jaja. Kjøper testen og tester i morgen. Hvis ikke det er for tidlig?
Har du hatt ubeskyttet sex etter fødsel så er sjansene store for at du er gravid. Og hvis planen var å vente i 4-5 år før neste så burde du ha begynt på prevensjon før du hadde sex. Eventuelt brukt kondomer.

Har du hatt ubeskyttet sex etter fødsel så er sjansene store for at du er gravid. Og hvis planen var å vente i 4-5 år før neste så burde du ha begynt på prevensjon før du hadde sex. Eventuelt brukt kondomer.
Enig i det. Vi var for uforsiktige.

Masse lykke til ;) får oppdatere når du har testet ;)

Dere har ikke brukt prevensjon så her er det STORE sjanser for en graviditet :o

Dere har ikke brukt prevensjon så her er det STORE sjanser for en graviditet :o
Tja, det er jo stor sannsynlighet for at hun ikke har fått igjen syklus og el enda da.

Jeg har forøvrig hatt ubeskyttet sex siden renselsen var over begge gangene. 2,5 år mellom ungene, og yngste er fire.

Tja, det er jo stor sannsynlighet for at hun ikke har fått igjen syklus og el enda da.

Jeg har forøvrig hatt ubeskyttet sex siden renselsen var over begge gangene. 2,5 år mellom ungene, og yngste er fire.
Jeg kjenner noen og vet om flere og hørt om mange som har fått seg ett sjokk når de står med positiv test sjøl om de aldri fikk tilbake mens etter fødsel :o så vil si sjansene er veldig store :o

Jeg kjenner noen og vet om flere og hørt om mange som har fått seg ett sjokk når de står med positiv test sjøl om de aldri fikk tilbake mens etter fødsel :o så vil si sjansene er veldig store :o
Det kan skje ja. Men der skjer ikke med de fleste.

I mitt hode er "veldig store sjanser" godt over Halvparten liksom. Og det et reelt sett langt derifra.

Det et en liten sjangs. Men den er der. Derfor skal man aldri ha sex uten prevensjon om man ikke har lyst på en baby

Back
Topp