Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spør Det har gått mye opp og ned, men etter gode tips fra denne tråden tok jeg kontakt med familievernkontoret i kommunen, og vi har fått fantastisk hjelp derfra. Nå forbereder vi oss på å ta imot de to smårollingene sammen, og selv om pappaen ikke har endret mening, så virker det som at han har akseptert situasjonen og forstår at han må beskytte meg fra de kjipeste tankene.Hvordan går det med deg?
Godt å høre at du får hjelp og blir ivaretatt håper pappan endrer seg etterhvertTakk som spør Det har gått mye opp og ned, men etter gode tips fra denne tråden tok jeg kontakt med familievernkontoret i kommunen, og vi har fått fantastisk hjelp derfra. Nå forbereder vi oss på å ta imot de to smårollingene sammen, og selv om pappaen ikke har endret mening, så virker det som at han har akseptert situasjonen og forstår at han må beskytte meg fra de kjipeste tankene.
Godt å høre at du får hjelp og blir ivaretatt håper pappan endrer seg etterhvertTakk som spør Det har gått mye opp og ned, men etter gode tips fra denne tråden tok jeg kontakt med familievernkontoret i kommunen, og vi har fått fantastisk hjelp derfra. Nå forbereder vi oss på å ta imot de to smårollingene sammen, og selv om pappaen ikke har endret mening, så virker det som at han har akseptert situasjonen og forstår at han må beskytte meg fra de kjipeste tankene.