Gravid med nr 5❤️✨️ termin 20.April!

12dpo
Streken kom med ein gang, men til gjengjeld va den kjempe svak på BP, men sterkere på MS, så sikkert dårlig fargestoff i BP testen tippe eg.. ser jo og ein veldig trend at eg tester sterkere på ettermiddagen enn mårningen også då, så skal iallefall ikkje bli nervøs før ettermiddagstesten slutte å stiga. Uansett har eg denna rekko fra sist å sammenligne med så ja :hilarious:
Vis vedlegget 466774Vis vedlegget 466775Vis vedlegget 466777

Finne tester, kjære du :love7 :binkybaby :smiley-bounce012:dummy::dummy1: Er noe skikkelig dritt med kvalme❤️ Håper du får resept på kvalmestillende idag❤️

Tar tablettene kvalmen din heilt?
Ja eg blei jo kvalm 11dpo nå, har IKM 12 dpo, men "vanlige folk" hadde jo knapt vist om det liksom. Får veldig sånn film vibes av det heila :hilarious:
Huske eg hadde ei venninna som spurte (pga 3 SA), men koffer teste du så tidlig, hadde det ikkje vært bedre å berre ikkje vist noko?:smiley-ashamed004:dead: altså, jaja, lykke til med å være 10 dagar sein med mensen, daukvalm, super luktesans, blødande tannkjøtt, murringer til tusen og berre, heh heh, berre vente på mensen eg, e heilt sikkert ikkje gravid:facepalm: folk lire utav seg så masse tosje..

Med Octavia hang det i til uke 14 ca, prøvde å slutte på kvalmestillande uke 12, gjekk fint 2 dagar og så traff det meg midt i fleisen igjen. Prøvde igjen i uke 14 og då va det gone❤️ men så lenge kvalmestillande tar det så e det jo null stress!
Det tar det så og si helt, kommer et par bølger av og til, gjerne på kvelden når jeg er på jobb, men ellers ikke. Tar ganske høy dose, men syntes absolutt det hjelper ja! Skjønner heller ikke de som går 3 mnd og så bare, hmm, kanskje jeg er gravid

12dpo ettermiddagstest :dance011
20250808_150658.jpg
20250808_150617.jpg
20250808_150620.jpg

12dpo symptomer

☆ murringer
☆kvalm i perioder (trur det blir trigga når eg blir sliten rett og slett)
☆leamus i livmor (føles som spark, love it :love017)
☆blødende tannkjøtt
☆ litt ligamentsmerter (mest høgre side)

Kjenne eg slite litt med å forholde meg til at det faktisk blir baby utav dette i April. Det er jo egentlig realiteten, men trur at alt fortidshopping i dagboko sammen med denne searchen etter sterkere streker har vekka minner eg fint klare å forholda meg til som ikkje-gravid, men som gravid med medfølgande hormoner er svaret å berre havne i ei boble. Er vell ein slags forsvarsgreie tenker eg.

Jentene har endo ikkje sagt noko, men eg ser dei følger med. Dei fant åtet eg la ut (den digitale med skrifta "ikke-gravid" :hilarious: la den faktisk i nattbordsskuffa mi, så dei leite:laughing021eller mulig dei roe ned nå, usikker, ser dei e usikre. Har ikkje lyst å sei noko før eg veit strekane er sterkere, helst ikkje før etter første UL heller egentlig. Me får sjå, må prøve å få distrahert dei vekk med noko anna!

Var å henta blodprøveark på legekontoret idag, så skal inn på sjukehuset på mandag å ta blodprøve, absolutt null fanari korleis det fungerer:facepalm: har alltid berre sendt melding til legekontoret og stukket innom kort tid etter for blodprøve som tar bokstavligtalt 1,5min. Men der veit eg jo at hu som jobbe der har hatt meg på si "folk eg tar ekstra vare på" lista❤️

Bryr meg heldigvis ikkje SÅ masse om blodprøven nå som sist:confused013 så det går og heilt fint :happy:

Nei, får prøve å sove litt og tenke på noko anna:goodnight

Får da inderlig håpe denne spiren sitter til April ❤️ selv om jeg forstår veldig godt å sette psyken i forsvarsmodus. Det gjør jeg også, selv uten å ha opplevd noe tidligere som gir grunnlag for det..

14dpob :hilarious:
LOL, hoppa berre øve 13dpo eg, va vist ingen som merka at 12dpo kom to ganger og eg skjønte det ikkje før idag når eg skulle skriva 14dpo og fant ingen 13:smiley-ashamed005 gravidtåko kicka inn tidlig denna gongen:laughing021
Fine tester idag og, tenkte eg berre skulle testa ein gang, ca midt på dagen for å sleppa desse variasjonene. Angre på at eg ikkje dyppa ein digital. Trur kanskje eg tar ein seinare:cool:
20250809_140407.jpg
20250809_140606.jpg

Ups, så ikke det, nei :knegg: kanskje du til og ned får 2-3 uker på digital nå :D
That is a no :hilarious: hadde berre 137 i hCG 15dpo med Octavia, så er nok ein treg stigning med denna bebisen og ❤️ tenker eg setter første sprøyte blodfortynnande idag:happy:
20250809_173745.jpg

Nydelig stigning :love7 :binkybaby :love017

4+2, 6dpo✨
Testa idag og, men glømte vist å oppdatere her. Babyplan auke fint, MS not so much!
Va på sjukehuset å tok blodprøver, der går jo ting ganske kjapt då tydeligvis og svaret skulle bli sendt legen etter 3t. Eg va litt treig å komma meg avgårde og va kø når eg kom, så 3t blei nesten slutten av dagen for legekontoret mitt. Men rett øve stengetid fekk eg melding i pasientsky, og gjett ka vikarlegen til min lege skreiv: hCG er forhøyet.
Seriøst?? No shit sherlock, eg e jo gravid!!!! Snakk om å kasta bensin på eit hormonbål altså, eg blei så sjukt sint! Og så siste melding før hu går heim. Kan tenka meg hu va fornøyd med seg sjølv.. fy søren. Ka person i heila universet tar blodprøve uten å forventa RESULTATET...

Klarte til tross å formulere eit halvmildt svar :hilarious: (men måtte poengtere at det viste eg, for eg e gravid:hilarious:)
Haha, samme lege har skrevet ut kvalmestillande og blodfortynnende sprøyter liksom, lol, men hCG er forhøyet:banghead:

Anyway. Ny dag i måro, ny mulighet for at kvalmestillande skal fungere, vært så sjukt kvalm idag eg knapt har klart å stå oppreist:arghh: ikkje har eg skrevet noko om kor tid eg fekk effekt sist heller. Men ja, forventa ikkje bang effekt då.

Såg forøvrig My oxford year og grein som ein tulling:hilarious:

Symptomer
☆ Kvaaaalm
☆Murringer
☆Humørsvingninger, dogg ikkje lika gale som i starten. Blir litt fort irritert/sint, men klare kontrollera meg og dempa det.
☆Ligamentsmerter
☆Tåkete og surrete håve
☆ Varm
☆Lysten på te komme snikande inn. Har handla to typer, men har vært for kvalm til å laga. Aldri drukket te utenom dei to første graviditetane. Pakka te i fødebagen og sekundet ungen var ute så berre NEITAKK!:laughing021mannen syns det va heeeilt sprøtt! Men dei neste 4 graviditetene etter det fekk eg aldri lyst på te. Nå derimot får eg vann i munnen av å tenka på det, e så sjukt rart! Fått lyst på kaffi og, men det hate eg smaken av, så nope. Lukte sjukt godt då!

20250811_133611.jpg

Måtte le litt av den legen, kan umulig ha vært gravid før når den svarer en gravid kvinne slik :knegg: :hilarious:

Håper kvalmestillende fungerer!!

Har ungene fattet mistanke enda? :knegg:

Hah, var vel nok å skrive "hcg ser bra ut ift tidlig graviditet", f.eks. Og skrive tallet. :p

Gøy med litt cravings da! Jeg har aldri fått noe spesifikke cravings eller aversjoner, får bare sånn.. "nei, det har jeg ikke lyst på nå.." eller "i dag MÅ jeg ha det". Men ikke noe langvarige cravings i den forstand.

Måtte le litt av den legen, kan umulig ha vært gravid før når den svarer en gravid kvinne slik :knegg: :hilarious:

Håper kvalmestillende fungerer!!

Har ungene fattet mistanke enda? :knegg:
Joda, hu e berre nokre år eldre enn meg og har 3 sjøl trur eg, kjenne hu ikkje så godt, men hu e barnelege så e jo tilstede på kontrollene på helsestasjonen innimellom, pluss hu har handla av meg på reko :hilarious: eg tippe at hCG va rundt 200, og at hu syns det var lite mtp sist mens 7.Juli, og ville ikkje uroa meg. E jo stigning som telle, det veit hu jo. Men eg tørte ikkje innrømma at eg testa positivt 3+2:smiley-ashamed005 ifølge sist mens e eg vell 5+0 idag trur eg, fekk iallefall mensen på ein Mandag trur eg, på speidarleir:hilarious:

Ja, det trur eg, dei spør ikkje lenger og eg trur dei har funnet gjømmeplassen min for testarket det eg teipe inn testane mine, men dei skjule det godt i tilfelle, det ska dei ha ❤️ me har jo pleid å studera strekane ilag liksom, var ein del av reperasjonen etter me mista Neriah det, at me fant det ut ilag. Var liksom ikkje berre eg som prøvde å bli gravid, var familien❤️ så syns det hadde vært gøy å overraska dei, men eg e for glømsk å glømme å rydda og dei er for nysgjerrige:hilarious:

Hah, var vel nok å skrive "hcg ser bra ut ift tidlig graviditet", f.eks. Og skrive tallet. :p

Gøy med litt cravings da! Jeg har aldri fått noe spesifikke cravings eller aversjoner, får bare sånn.. "nei, det har jeg ikke lyst på nå.." eller "i dag MÅ jeg ha det". Men ikke noe langvarige cravings i den forstand.
Eg hadde te og pink lady epler med første, berre te med andre, med dei andre har eg vært så kvalm at mat har vært blææh, men har knaska isbitar i dei svangerskapa då. Laga isbiter med rosa fun saft og knaska ei heil skål på null komma niks:hilarious: og eg HATE å tygga noko som helst is til vanlig :smiley-ashamed004

Eg hadde te og pink lady epler med første, berre te med andre, med dei andre har eg vært så kvalm at mat har vært blææh, men har knaska isbitar i dei svangerskapa då. Laga isbiter med rosa fun saft og knaska ei heil skål på null komma niks:hilarious: og eg HATE å tygga noko som helst is til vanlig :smiley-ashamed004
Ja, synes det er litt gøy, at man kan plutselig elske noe man vanligvis ikke liker særlig :p aldri opplevd.

4+2, 6dpo✨
Testa idag og, men glømte vist å oppdatere her. Babyplan auke fint, MS not so much!
Va på sjukehuset å tok blodprøver, der går jo ting ganske kjapt då tydeligvis og svaret skulle bli sendt legen etter 3t. Eg va litt treig å komma meg avgårde og va kø når eg kom, så 3t blei nesten slutten av dagen for legekontoret mitt. Men rett øve stengetid fekk eg melding i pasientsky, og gjett ka vikarlegen til min lege skreiv: hCG er forhøyet.
Seriøst?? No shit sherlock, eg e jo gravid!!!! Snakk om å kasta bensin på eit hormonbål altså, eg blei så sjukt sint! Og så siste melding før hu går heim. Kan tenka meg hu va fornøyd med seg sjølv.. fy søren. Ka person i heila universet tar blodprøve uten å forventa RESULTATET...

Klarte til tross å formulere eit halvmildt svar :hilarious: (men måtte poengtere at det viste eg, for eg e gravid:hilarious:)
Haha, samme lege har skrevet ut kvalmestillande og blodfortynnende sprøyter liksom, lol, men hCG er forhøyet:banghead:

Anyway. Ny dag i måro, ny mulighet for at kvalmestillande skal fungere, vært så sjukt kvalm idag eg knapt har klart å stå oppreist:arghh: ikkje har eg skrevet noko om kor tid eg fekk effekt sist heller. Men ja, forventa ikkje bang effekt då.

Såg forøvrig My oxford year og grein som ein tulling:hilarious:

Symptomer
☆ Kvaaaalm
☆Murringer
☆Humørsvingninger, dogg ikkje lika gale som i starten. Blir litt fort irritert/sint, men klare kontrollera meg og dempa det.
☆Ligamentsmerter
☆Tåkete og surrete håve
☆ Varm
☆Lysten på te komme snikande inn. Har handla to typer, men har vært for kvalm til å laga. Aldri drukket te utenom dei to første graviditetane. Pakka te i fødebagen og sekundet ungen var ute så berre NEITAKK!:laughing021mannen syns det va heeeilt sprøtt! Men dei neste 4 graviditetene etter det fekk eg aldri lyst på te. Nå derimot får eg vann i munnen av å tenka på det, e så sjukt rart! Fått lyst på kaffi og, men det hate eg smaken av, så nope. Lukte sjukt godt då!

Vis vedlegget 467099
Så fine tester :love017 Så slitsomt og kjedelig med kvalmen, håper du får god effekt av kvalmestillende!

Back
Topp