4+2, 6dpo
️
Testa idag og, men glømte vist å oppdatere her. Babyplan auke fint, MS not so much!
Va på sjukehuset å tok blodprøver, der går jo ting ganske kjapt då tydeligvis og svaret skulle bli sendt legen etter 3t. Eg va litt treig å komma meg avgårde og va kø når eg kom, så 3t blei nesten slutten av dagen for legekontoret mitt. Men rett øve stengetid fekk eg melding i pasientsky, og gjett ka vikarlegen til min lege skreiv: hCG er forhøyet.
Seriøst?? No shit sherlock, eg e jo gravid!!!! Snakk om å kasta bensin på eit hormonbål altså, eg blei så sjukt sint! Og så siste melding før hu går heim. Kan tenka meg hu va fornøyd med seg sjølv.. fy søren. Ka person i heila universet tar blodprøve uten å forventa RESULTATET...
Klarte til tross å formulere eit halvmildt svar

(men måtte poengtere at det viste eg, for eg e gravid

)
Haha, samme lege har skrevet ut kvalmestillande og blodfortynnende sprøyter liksom, lol, men hCG er
forhøyet
Anyway. Ny dag i måro, ny mulighet for at kvalmestillande skal fungere, vært så sjukt kvalm idag eg knapt har klart å stå oppreist

ikkje har eg skrevet noko om kor tid eg fekk effekt sist heller. Men ja, forventa ikkje bang effekt då.
Såg forøvrig My oxford year og grein som ein tulling
Symptomer
☆ Kvaaaalm
☆Murringer
☆Humørsvingninger, dogg ikkje lika gale som i starten. Blir litt fort irritert/sint, men klare kontrollera meg og dempa det.
☆Ligamentsmerter
☆Tåkete og surrete håve
☆ Varm
☆Lysten på te komme snikande inn. Har handla to typer, men har vært for kvalm til å laga. Aldri drukket te utenom dei to første graviditetane. Pakka te i fødebagen og sekundet ungen var ute så berre NEITAKK!

mannen syns det va heeeilt sprøtt! Men dei neste 4 graviditetene etter det fekk eg aldri lyst på te. Nå derimot får eg vann i munnen av å tenka på det, e så sjukt rart! Fått lyst på kaffi og, men det hate eg smaken av, så nope. Lukte sjukt godt då!
Vis vedlegget 467099