Gravid, legetime tidlig ultralyd?

Da har jeg tatt ny hcg prøve i dag, den forge viste en verdi på 8000. Håper i det lengste att den nye prøven skal vise stigning men jeg er ikke optimistisk! Blir noen laaange dager til svaret kommer!
 
Er det mulig???! Hcg har steget fra 8000 til 21000 fra torsdag til mandag!! Må si jeg ikke helt klarer tro på det ettersom jeg absolutt ikke har noen symptomer på at jeg er gravid!! Skal ha ny legetime på torsdag for og ta ny hcg ettersom jeg fortsatt har misfarget utflod! Håper legen da ringer sykehuset så jeg får komme raskt til en ultralyd!
 
Er det mulig???! Hcg har steget fra 8000 til 21000 fra torsdag til mandag!! Må si jeg ikke helt klarer tro på det ettersom jeg absolutt ikke har noen symptomer på at jeg er gravid!! Skal ha ny legetime på torsdag for og ta ny hcg ettersom jeg fortsatt har misfarget utflod! Håper legen da ringer sykehuset så jeg får komme raskt til en ultralyd!
Sa legen at det er grei stigning? Husk å ta kontakt om du opplever smerter. Med tanke på svangerskap utenfor livmoren.
Lykke til!
 
Sa legen at det er grei stigning? Husk å ta kontakt om du opplever smerter. Med tanke på svangerskap utenfor livmoren.
Lykke til!

Ja hun sa det var gode nyheter så da regner jeg med stigningen var grei! Skal ta ny hcg på torsdag ettersom jeg fortsatt har misfarget utflod! Jeg lever i litt vantro! ;)
 
Så kjekt at du har hatt så fin stigning :happy:. Håper at du får ultralyd snart sånn at du får bekreftet at spiren er der. Håper alt er i skjønneste orden og at du får gode nyheter slik at du kan kose deg med graviditeten.

De burde se hjertelyd på UL i uke 6, men st.olav sier til oss ivf ere ikke før uke7 fordi man da kan risikere ikke å se det og da blir man bare enda mer bekymret. Du er vel i uke 7 snart?
 
Så kjekt at du har hatt så fin stigning :happy:. Håper at du får ultralyd snart sånn at du får bekreftet at spiren er der. Håper alt er i skjønneste orden og at du får gode nyheter slik at du kan kose deg med graviditeten.

De burde se hjertelyd på UL i uke 6, men st.olav sier til oss ivf ere ikke før uke7 fordi man da kan risikere ikke å se det og da blir man bare enda mer bekymret. Du er vel i uke 7 snart?

6+4 i dag ifølge app! Så da nærmer det seg! Håper legen purrer på sykehuset på torsdag så jeg kan få komme til fort! Nervepirrende det her!
 
Jag hade velat haft ett ultraljud om jag var du..Konstigt att inte legen har ordnat det, vilket är viktigast just nu? ..Du borde ialf se om det är på rätt ställe om något . Vi får hålla tummarna att allt går bra :)
 
Legen har sendt henvisning men det var før blødningene startet! Så håper legen vil ringe sykehuset på torsdag og be dem ta meg inn fort!! Dette her er psykisk slitsomt!!
 
Da har jeg fått ultralyd i dag!! Sprell levende embryo!! Er så lettet og glad!! :) ❤️ de kunne ikke si noe om grunnen til blødningen heller, da de ikkje kunne se noen årsak til det! Nå krysser jeg fingrene for at resten skal gå knirkefritt ;)
 
Da har jeg fått ultralyd i dag!! Sprell levende embryo!! Er så lettet og glad!! :) ❤️ de kunne ikke si noe om grunnen til blødningen heller, da de ikkje kunne se noen årsak til det! Nå krysser jeg fingrene for at resten skal gå knirkefritt ;)

Så fantastisk :happy:!!! Kjempe gode nyheter!

Veldig glad på dine vegne! Det må være utrolig deilig og kanskje greier du å senke skuldrene dine litt.

Grattis!
 
Back
Topp