Fru utålmodig..
Flørter med forumet
Jeg lurer på om her er noen som har mistet tidligere og blitt lovet tidlig ultralyd ved neste svangerskap? Når bør jeg oppsøke legen og be om henvisning til tidlig ultralyd? Er ifølge app i uke5 (4+1)..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet, eller måtte avslutte svangerskapet første gang jeg var gravid.
Da var jeg på rutine UL i uke 18. Og måtte avslutte det hele fire dager senere
Neste gang jeg ble gravid ble jeg lovet tidlig ultralyd, og fikk en i uke 9, men det var jo selvsagt alt for tidlig å si noe på den ultralyden, så det var meningen at jeg skulle få en ordentlig UL i uke tolv, men det skjedde en feil ett eller annet sted i systemet, så vi gikk til privat UL.
Legen min fant sener ut av feilen, og ble skikkelig sur på sykehuset, så i uke 19 fikk vi en skikkelig ultralyd, hvor vi kunne se at ATL var bra men lille gutt i magen
Håper virkelig ikke det blir noe tull denne gangen, slik at vi kam få UL i uke tolv!!!
Jeg tenker at jeg venter et par uker til, og får legitime etter at hjertet til den lille inni magen har begynt å slå...
Har du mistet før? Hvor langt var du på vei da?
Ja, bestill en time om en ukes tid, og ta det der ifra!!!Høres ut som du har gjennomgått litt mer enn meg ja! Håper du får god oppfølging denne gangen uten noe rot! Jeg måtte til med utskraping i uke 9, da fosteret hadde sluttet vokse omtrent samtidig som testen viste positiv Ble lovet på sykehuset att jeg skulle få tidlig ultralyd når jeg ble gravid igjen, men att det ikke vart vits og komme for tidlig! Bare husker ikke hvilken uke eller om det i det hele tatt ble sagt noe om.. Tror jeg venter en uke så bestiller jeg meg legetime og tar det derifra?
Så bra jeg skal egentlig få fra uke 7, men må vente til uke 9 denne gangen pga sommerferie vi får bare klare å vente det som er kjekt med uke 9 er at man kan se mye da. Bare å glede seg tenker jegLegetimen er overstått legen henviser til tidlig ultralyd men trodde ikke sykehuset ville kalle meg inn før i svangerskapsuke 9. Utålmodig, lenge til..
Uff da ikke bra skjedde det likt forrige gang?Det ser dessverre ut til att jeg holder på og miste nå! Begynte blø og få smerter for bare en liten stund siden! Litt lei nå! mistet i april, ikke mistet før! Så dette blir da andre gangen, ser ikke ut som det er noe håp. Blør kraftig!
Uff da ikke bra skjedde det likt forrige gang?
Det er dessverre ganske vanlig å miste to ganger. For de aller aller fleste går det bra neste gang. Hvis ikke har du rett på utredning.
Uff
Håper kroppen ordner opp denne gangen.
Lykke til med neste forsøk
Jeg var hos legen i dag. Får målt hcg og mulig ul om et par uker. Mistet to.
Takk for det. Blør du mye derfor? Greit å få et sikkert svar.var du mange uker?Håper det går bra denne gangen for deg! Satser på att alle gode ting er tre var også og målte hcg i dag, skal tilbake på mandag. Men jeg tror det bare vil bekrefte en SA.
Takk for det. Blør du mye derfor? Greit å få et sikkert svar.var du mange uker?