Gravid klær

Jeg må kjøpe nye bh-er.. noen som har tanker om det er verdt å kjøpe amme-bh allerede nå?
 
Jeg må kjøpe nye bh-er.. noen som har tanker om det er verdt å kjøpe amme-bh allerede nå?
Noen av de er i hvert fall helt nydelige! Stretch, god støtte og myke. Må bare kjøpe de rette :hilarious:
 
Kjøpte noe fra Vero Moda. Var forskjellig hvordan det satt, men var en del som var smått i størrelsen
Føler de «vanlige» klærne har en tendens til å være litt smått, så det overrasker meg ikke
 
Hvordan synes du Vero Moda sine er i størrelsen? Bruker du din vanlige str, eller går du opp?
Jeg gikk opp, men jeg bruker vanlige klær til det absolutt ikke går lengre. :hilarious: Syns mammaklærne - spesielt jeans - kan sige en del hvis ikke magen er stor nok. Da bør man kanskje gå ned? Skviser meg inn i vanlige jeans til det blir ubehagelig :joyful:
 
  • Liker
Reactions: K89
Noen som har tips til litt løse fine tskjorter som kommer til å dekke magen en stund enda?
 
Jeg gikk opp, men jeg bruker vanlige klær til det absolutt ikke går lengre. :hilarious: Syns mammaklærne - spesielt jeans - kan sige en del hvis ikke magen er stor nok. Da bør man kanskje gå ned? Skviser meg inn i vanlige jeans til det blir ubehagelig :joyful:
Ja også går det an å bruke en hårstrikk om knappen ikke går igjen :) Husker sist gang ble jeg kjempe lei mammaklær… Så bruker de kun helt på slutten, dessuten, som du sier, de siger en del og jeg sliter med å finne smått nok.
 
Jeg gikk opp, men jeg bruker vanlige klær til det absolutt ikke går lengre. :hilarious: Syns mammaklærne - spesielt jeans - kan sige en del hvis ikke magen er stor nok. Da bør man kanskje gå ned? Skviser meg inn i vanlige jeans til det blir ubehagelig :joyful:
Ah, jeg har altså ikke klart å finne jeans eller andre ordentlige bukser jeg liker eller som passer etter forrige svangerskap, men hadde gjort det samme. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å bo i kjoler fremover, og jeg er IKKE et kjole-mennekse :knegg:
 
Noen som har prøvd careless sine amme-bh’er og kan si om de er verdt prisen? Syns de er skikkelig fine, men er de gode?
 
Noen som har prøvd careless sine amme-bh’er og kan si om de er verdt prisen? Syns de er skikkelig fine, men er de gode?
Jeg liker de ikke, dessverre. Føler puppene mine blir helt most i de, savner at BHen gir støtte uten å være som en stram topp..
 
Jeg liker de ikke, dessverre. Føler puppene mine blir helt most i de, savner at BHen gir støtte uten å være som en stram topp..
Æsj, det er ikke særlig behagelig. Jeg har to kjempegamle fra Lindex som er mine absolutte favoritter, men de er ikke å få kjøpt lenger selvfølgelig..
 
Trenger allerede bra støtte mage bånd da jeg både har fshd å nedsenket livmor å baby vil ligge veldig langt fram. Noen som har noe anbefalinger?
 
Venter på gravidebukser fra HM nå, håper ikke magen er for liten enda, for alt av vanlige bukser er ubehagelig nå, bortsett fra joggebukser… men nå er jeg sykemeldt da, så kan like greit gå i joggebukser en stund:laughing002
Men jeg må nok få tak i noen nye BH-er snart.
Noen som har tips til amme-bh til store pupper? Vanskelig nok å finne vanlig bh
 
Venter på gravidebukser fra HM nå, håper ikke magen er for liten enda, for alt av vanlige bukser er ubehagelig nå, bortsett fra joggebukser… men nå er jeg sykemeldt da, så kan like greit gå i joggebukser en stund:laughing002
Men jeg må nok få tak i noen nye BH-er snart.
Noen som har tips til amme-bh til store pupper? Vanskelig nok å finne vanlig bh
Amme bh til store pupper føler jeg er et mareritt! Har brukt de standard som selges i 2 pakning hos KappAhl, men stroppene er så innmari smale og det er ikke behagelig. Jeg ammer fremdeles men testet en annen fra KappAhl (ikke til amming egentlig med kan fint dra den til siden eller ned).

Den her er sykt god: https://www.kappahl.com/nb-no/xlnt/...1NDk0OS4xLjAuMTcxNTE1NDk0OS4wLjAuODkzMzgyNjIw
 
Back
Topp