Gravid klær

Mariaaaaa

Flørter med forumet
Desemberskattene 2024
Noen som har tips til gode og fine klær man kan bruke som gravid?

Har en del som jeg kan bruke litt før det er for lite når folk vet jeg er gravid. Er ikke så lett å skjule det når man er en del oppblåst og det er varmere ute.
 
Dette trenger jeg også hjelp til nå. Var innom to H&M idag og ingen av dem hadde mammaklær :( Føler jeg er såpass tidlig at jeg må prøve før jeg kjøper for å se om det funker med gravidbukser allerede nå.
Er det noen som har erfaring med mammaklær fra SHEIN? Eller klær generelt.
 
Dette trenger jeg også hjelp til nå. Var innom to H&M idag og ingen av dem hadde mammaklær :( Føler jeg er såpass tidlig at jeg må prøve før jeg kjøper for å se om det funker med gravidbukser allerede nå.
Er det noen som har erfaring med mammaklær fra SHEIN? Eller klær generelt.
Kan være en større H&M i nærheten av deg har noe inne. Her har de litt, men veldig begrenset
 
Kan være en større H&M i nærheten av deg har noe inne. Her har de litt, men veldig begrenset
Bor i Oslo. Var i bogstadveien og Karl Johan, ingen av de hadde. Men nå har jeg bestilt på nett, får bare returnere om det ikke funker :)
 
Prøvde en del av utvalget på HM, men det var ikke helt det store.
De mammaklærne jeg har kjøpt og faktisk brukt mest til nå har vært fra Stormberg (da kjøpt online).
 
Bor i Oslo. Var i bogstadveien og Karl Johan, ingen av de hadde. Men nå har jeg bestilt på nett, får bare returnere om det ikke funker :)
Tror det bare er den på City som har, men den er heller ikke BRA...
 
Dette trenger jeg også hjelp til nå. Var innom to H&M idag og ingen av dem hadde mammaklær :( Føler jeg er såpass tidlig at jeg må prøve før jeg kjøper for å se om det funker med gravidbukser allerede nå.
Er det noen som har erfaring med mammaklær fra SHEIN? Eller klær generelt.
Ikke kjøp fra Shein, Temu eller liknende, spesielt ikke når du er gravid eller til barna. Du har null kontroll på hva slags kjemikalier de bruker i klærne som trekker inn i huden din :Heartred
 
Dette trenger jeg også hjelp til nå. Var innom to H&M idag og ingen av dem hadde mammaklær :( Føler jeg er såpass tidlig at jeg må prøve før jeg kjøper for å se om det funker med gravidbukser allerede nå.
Er det noen som har erfaring med mammaklær fra SHEIN? Eller klær generelt.
Kjøpte noen mammaklær fra Shein i forrige svangerskap - anbefales IKKE. Skjønner jo at man ikke kan forvente så mye kvalitet av såå rimelige plagg, men det var virkelig verre enn forventet. Ekkelt stoff, dårlig passform, sømmer som gikk i fra hverandre osv.
 
Kjøpte noen mammaklær fra Shein i forrige svangerskap - anbefales IKKE. Skjønner jo at man ikke kan forvente så mye kvalitet av såå rimelige plagg, men det var virkelig verre enn forventet. Ekkelt stoff, dårlig passform, sømmer som gikk i fra hverandre osv.
Og ikke minst mulig fulle av kjemikalier man ikke bør ha på huden..
 
Only har vel også litt gravidklær.. kun på nett da. Men min erfaring er at samme strl som vanlig funker i gravidklær.
 
Hva med å sjekke brukt butikker? Green Kids på Løren i Oslo har noe, samt Finn og Tise :) Egentlig venter jeg lengst mulig, bruker evt yogabukser med stretch etter hvert, men pleier ikke å få mage før ca 5-6 mnd uansett… Og ja, mye stygt blant mammaklær :( bruk heller tights og t-skjorte, eller vanlige klær i større str :)
 
I 2021 kjøpte jeg det meste på HM. Alle her har gode mamma-avdelinger men så kjøpte jeg 2-3 plagg fra Vero moda faktisk og Zalando - og det var så sinnsykt bedre kvalitet :hilarious: Så jeg gjenbruker det jeg kan denne gangen men har handlet ny runde med diverse fra Vero moda
 
I 2021 kjøpte jeg det meste på HM. Alle her har gode mamma-avdelinger men så kjøpte jeg 2-3 plagg fra Vero moda faktisk og Zalando - og det var så sinnsykt bedre kvalitet :hilarious: Så jeg gjenbruker det jeg kan denne gangen men har handlet ny runde med diverse fra Vero moda
Hvordan synes du Vero Moda sine er i størrelsen? Bruker du din vanlige str, eller går du opp?
 
Noen som har prøvd gravidklær fra Lindex?
Er 9+4, men sliter allerede med klær fordi jeg har vært kronisk oppblåst i noen uker nå. Både BH og bukser er ubehagelig stramme.
 
Back
Topp