Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger denne.. kunne trengt en god og behagelig treningstights til å ha på gymmet som ikke presser så voldsomt i mellomgulvetHar noen tips til nettbutikker med treningsklær? Alt er veldig dyrt eller lite pent. Foreløpig har jeg bare funnet sportamore som har noen billigere plagg. Har ikke lyst til å blakke meg helt. Babyen trenger jo også en del ting
Ble anbefalt denne av flere i andre tråder, så bestilte både i sort og beige tidligere i dagFølger denne.. kunne trengt en god og behagelig treningstights til å ha på gymmet som ikke presser så voldsomt i mellomgulvet
Den var fin! Jeg likte at den var vanlig tights hele veien, og ikke en tights med et annet stoff over magen. Kjedelig at det bare var den beige på tilbud da. Redd for å se "naken" utBle anbefalt denne av flere i andre tråder, så bestilte både i sort og beige tidligere i dag
Treningstights – Kjøp treningstights til dame på nett
Kjøp treningstights til dame fra et bredt utvalg hos oss på AIM'N. Våre treningstights er designet av kvinner for kvinner ✓ Rask levering ✓ Gratis fraktwww.aimn.no
Ja ser den! Tenkte å bruke den beige hjemme, og sort ute 599,- er ikke så ille, har nesten utelukkende funnet dyrere enn den fra andre merker og i andre butikkerDen var fin! Jeg likte at den var vanlig tights hele veien, og ikke en tights med et annet stoff over magen. Kjedelig at det bare var den beige på tilbud da. Redd for å se "naken" ut
Hvordan var disse? stramme på magen?Ble anbefalt denne av flere i andre tråder, så bestilte både i sort og beige tidligere i dag
Kjøp treningstights til dame fra et bredt utvalg hos oss på AIM'N. Våre treningstights er designet av kvinner for kvinner ✓ Rask levering ✓ Gratis fraktwww.aimn.no
Hadde vært ålreit om de hadde modeller som hadde på seg noe mer enn S - hjelper meg ikke med tre stykker med samme størrelse .Hvordan var disse? stramme på magen?
Jeg synes de var superfine! Kjøpte L, brukte M pre-gravid. Holder helt OK på plass, men mer holding hadde vært ubehagelig tror jeg så jeg er happy med de!Hvordan var disse? stramme på magen?
Har ikke vært inne her på evigheter, men takk for tips Har du fått dem og hva syns du? Jeg er på det stadiet nå hvor ingen olabukser passer lenger, SYKT oppblåst på kvelden og syns alt strammerBle anbefalt denne av flere i andre tråder, så bestilte både i sort og beige tidligere i dag
Liker de veldig godtHar ikke vært inne her på evigheter, men takk for tips Har du fått dem og hva syns du? Jeg er på det stadiet nå hvor ingen olabukser passer lenger, SYKT oppblåst på kvelden og syns alt strammer
Enig!Enig.. finner kun amme bh i noen få butikker litt mer behagelig å sitte hjemme å finne klær enn å gå i by'n syns jeg
Jeg kommer ikke til å orke jeans denne gangen tror jeg. Hadde noen sist som jeg trivdes i altså, men her går det i tights og store gensere eller kjoler foreløpig! Kanskje jeg kjøper meg noen jeansshorts til sommeren bareHar så gjerne lyst å fysisk dra i en butikk og prøve gravid jeans, da jeg har en kroppsfasong som gjør at jeg passer få jeans. Men er jo nesten ingen gravidklær i noen butikker… Hsr Lindex igjen, tenker prøve de i dag
Har til nå bare brukt tights Men kjenner det hadde vært greit med en jeans til litt mer hverdag og «pynt». Men kun om den er behagelig, orker ikke noe som strammer veldig, blir bare kvalm daJeg kommer ikke til å orke jeans denne gangen tror jeg. Hadde noen sist som jeg trivdes i altså, men her går det i tights og store gensere eller kjoler foreløpig! Kanskje jeg kjøper meg noen jeansshorts til sommeren bare
Jeans er helt uaktuelt sånn jeg har det nå i alle fall. Jeg blir kvalm bare jeg tenker på at noe skal stramme over magen Har kjøpt inn svarte "tightsbukser" med litt utsvingte ben. "magebeltet" kan brettes opp eller ned, etter eget ønske. Gina tricot har noen fine i merket "soft touch", som ikke er gravidbukser, men kan brukes som det. Kjøpte en størrelse større enn normalt. Litt tykke i stoffet, så kan brukes på jobb med en litt lang genser eller skjorte.Har til nå bare brukt tights Men kjenner det hadde vært greit med en jeans til litt mer hverdag og «pynt». Men kun om den er behagelig, orker ikke noe som strammer veldig, blir bare kvalm da