Gravid klær

Har noen tips til nettbutikker med treningsklær? Alt er veldig dyrt eller lite pent. Foreløpig har jeg bare funnet sportamore som har noen billigere plagg. Har ikke lyst til å blakke meg helt. Babyen trenger jo også en del ting
 
Har noen tips til nettbutikker med treningsklær? Alt er veldig dyrt eller lite pent. Foreløpig har jeg bare funnet sportamore som har noen billigere plagg. Har ikke lyst til å blakke meg helt. Babyen trenger jo også en del ting
Følger denne.. kunne trengt en god og behagelig treningstights til å ha på gymmet som ikke presser så voldsomt i mellomgulvet:thumright
 
Den var fin! Jeg likte at den var vanlig tights hele veien, og ikke en tights med et annet stoff over magen. Kjedelig at det bare var den beige på tilbud da. Redd for å se "naken" ut :smiley-ashamed004
Ja ser den! Tenkte å bruke den beige hjemme, og sort ute :knegg: 599,- er ikke så ille, har nesten utelukkende funnet dyrere enn den fra andre merker og i andre butikker:dead::Heartred
 
Har ikke vært inne her på evigheter, men takk for tips :Heartred Har du fått dem og hva syns du? Jeg er på det stadiet nå hvor ingen olabukser passer lenger, SYKT oppblåst på kvelden og syns alt strammer :laughing002
Liker de veldig godt :love017
 
Jeg bestilte nettopp dette, håper det passer! Er også på jakt etter en god gravdileggings med litt hold/support/kompresjon. Synes det er så behagelig
 

Vedlegg

  • IMG_3891.jpeg
    IMG_3891.jpeg
    296 KB · Visninger: 50
Har så gjerne lyst å fysisk dra i en butikk og prøve gravid jeans, da jeg har en kroppsfasong som gjør at jeg passer få jeans. Men er jo nesten ingen gravidklær i noen butikker… Hsr Lindex igjen, tenker prøve de i dag
 
Har kjøpt meg nye beez-sneakers til slutten av graviditeten og starten etterpå. Jeg hadde et par som jeg brukte på ekstrajobben min i bolig før, for de har veldig god såle til en billig pris! Kjøper dem på color4care, som er en nettbutikk for helsearbeidere liksom, så de er jo beregna på folk som går og står mye i jobben.

Det jeg fant ut sist var at de var GENIALE til ukene før og etter fødsel, når føttene hovna som bare fy - for de har bare sånn der stretch-stoff på hele seg. Ikke sykt fine liksom, men helt okei, og fins i flere modeller og farger.
Forrige gang hadde jeg denne modellen her, med silkebånd som knytting. De var jo litt søte da med det båndet, men de var utsolgt utenom i 36 nå så jeg skal prøve noen andre denne gangen :) De er på vei i posten, så det blir spennende å prøve når jeg får dem! :)
https://www.color4care.no/produkt/beez-slip-on-silk-dove-grey-sneakers
 
Har så gjerne lyst å fysisk dra i en butikk og prøve gravid jeans, da jeg har en kroppsfasong som gjør at jeg passer få jeans. Men er jo nesten ingen gravidklær i noen butikker… Hsr Lindex igjen, tenker prøve de i dag
Jeg kommer ikke til å orke jeans denne gangen tror jeg. Hadde noen sist som jeg trivdes i altså, men her går det i tights og store gensere eller kjoler foreløpig! Kanskje jeg kjøper meg noen jeansshorts til sommeren bare :love2
 
Jeg kommer ikke til å orke jeans denne gangen tror jeg. Hadde noen sist som jeg trivdes i altså, men her går det i tights og store gensere eller kjoler foreløpig! Kanskje jeg kjøper meg noen jeansshorts til sommeren bare :love2
Har til nå bare brukt tights :laughing002 Men kjenner det hadde vært greit med en jeans til litt mer hverdag og «pynt». Men kun om den er behagelig, orker ikke noe som strammer veldig, blir bare kvalm da
 
Har til nå bare brukt tights :laughing002 Men kjenner det hadde vært greit med en jeans til litt mer hverdag og «pynt». Men kun om den er behagelig, orker ikke noe som strammer veldig, blir bare kvalm da
Jeans er helt uaktuelt sånn jeg har det nå i alle fall. Jeg blir kvalm bare jeg tenker på at noe skal stramme over magen :smiley-angry017Har kjøpt inn svarte "tightsbukser" med litt utsvingte ben. "magebeltet" kan brettes opp eller ned, etter eget ønske. Gina tricot har noen fine i merket "soft touch", som ikke er gravidbukser, men kan brukes som det. Kjøpte en størrelse større enn normalt. Litt tykke i stoffet, så kan brukes på jobb med en litt lang genser eller skjorte.
 
Kjøpte ei hel kasse med gravidklær på Tise :) mye av det var nytt med lappen på til og med, så føler jeg gjorde et kupp :D
 
Back
Topp