Gravid klær

Jeg fikk mye stilinspo av @minapaulsen på
Instagram ved forrige graviditet for to år siden. Da var hun ca like langt på vei som meg (selv om jeg på langt nær ikke er så tynn som henne). Følte meg faktisk freshere mens jeg var gravid, enn det jeg føler meg vanligvis :smiley-ashamed004 Går an å bla litt ned i feeden, så får man mange fine inspobilder :) Kjøpte så og si bare vanlige klær (i større størrelser), og ingen typiske «gravidklær», og tenker jeg kjører samme stil ved denne graviditeten.
 
Last edited:
Jeg fikk mye stilinspo av @minapaulsen på
Instagram ved forrige graviditet for to år siden. Da var hun ca like langt på vei som meg (selv om jeg på langt nær ikke er så tynn som henne). Følte meg faktisk freshere mens jeg var gravid, enn det jeg føler meg vanligvis :smiley-ashamed004 Går an å bla litt ned i feeden, så får man mange fine inspobilder :) Kjøpte så og si bare vanlige klær, og ingen typiske «gravidklær», og tenker jeg kjører samme stil ved denne graviditeten.
Så digg da :) hehe men jeg får ikke sjekka det siden jeg ikke har i stagram :playful: er mye gravidklær som ser helt "normale" ut ja :)
 
Ikke ennå, men må nok kjøpe inn noe om ikke så lenge. Foreløpig lever jeg i joggebukse eller pysjbukse
Pysjbukse er skikkelig deilig for tiden! ❤️

Spent på om jeg må kjøpe mye nytt eller ikke. Har liggende diverse fra for to år siden.
 
Anbefaler også å ta en titt på både Finn og Tise Mye som er svært pent brukt og til og med ubrukt, til en veldig billig penge
Skriver under på dette. Kjøpte en pakke med gravidbukser sist svangerskap - helt gull og BILLIG :)
 
Er det "ingen" som selger gravidklær i fysisk butikk lenger? Jeg er veldig høy, og vil gjerne prøve tøyet før å se om det er langt nok :p
 
Ser ut som det må bestilles på nett :( Hm har litt her, men det er lite
utrolig kjipt altså. Handlet masse på hm sist, men når jeg sjekket sist jeg var på Strømmen storsenter, så sa de at det kun var på nett.
mulig jeg er heldig og finner noe på andre sentre i området :wtf:
 
utrolig kjipt altså. Handlet masse på hm sist, men når jeg sjekket sist jeg var på Strømmen storsenter, så sa de at det kun var på nett.
mulig jeg er heldig og finner noe på andre sentre i området :wtf:
Skal til Trondheim i helga. Tenkte å se om de har mere der enn her jeg bor
 
Vet ikke hvor lengt dere fleste her er på vei, men tenkte siden jeg er kvalm heletiden og sliter med klær som følger kunne jeg si mine ord.

Beste er jo å ungå harde og lange kanter så det er lett å brette ned fra magen. Selføldlig er det ikke alltid mulig.
Thights og strømpebukser er alltid akseptert at kvinner bruker spesielt med kjoler og kjørt. Helst kjoler for å ungå mer press.

Igjen det er advice som må tas med en klype salt. Det vil ikke funke for alle og kommer ann på så mye.
 
Er det noen som har noen tips på hvor man kan finne gravidklær som også kan brukes på kontoret? Hjemme går det stort sett i pysjbukser, og hvis jeg skal ut av huset tar jeg gjerne på meg en litt videre kjole :)
asos har en del som kan passe til kontor, veldig greit å bestille derfra - alle prisene er inkl norsk moms også.

Forrige gang jeg var gravid gikk jeg en god del med skjørt som ble mer high-waist med magen. Men det er ikke så bra hvis man prøver å skjule det fremdeles
 
Ikke for gravide, men kjøpt i forbindelse med graviditet: utsvingt leggings fra Hm til 179kr (ser ut som en dressbukse). Eneste som ikke strammer for mye rundt livet :love017
 
Vi er noen venninner som har delt litt gravidklrne vi har, det er veldig kjekt! For øyeblikket funker det veldig godt med klær i litt store størrelser. Her kom magen litt tregt, så jeg lurer litt på om jeg kan satse mye kjoler denne gangen og slippe gravidbuksene, men blir nok et par graviddtrømpebukser da.
 
Jeg har kjøpt mye brukt, men liker også å kjøpe «vanlige» klær i bare større størrelser :D
 
Jeg begynte nokså tidlig med gravidbukser denne gangen, ikke fordi jeg egentlig trengte det, men alt som strammet litt på magen forsterket kvalmen veldig. Dro akkurat frem gravidkosebuksa nå i dag etter at jeg glemte pysjbuksa jeg har brukt mye inne på julefeiringen. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mye nytt da jeg har endel basisplagg fra forrige gang. Så så lenge jeg ikke «vokser ut av» disse er jeg good to go. Sist ble det mye kjoler og løse shorts på slutten uansett. Er jo fordelen med en sommerbaby. ❤️
 
Last edited:
Back
Topp