Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, ikke mye behagelig å ha på seg jeans nå syns jegNei, men tror jeg må ut å shoppe litt comfy klær snart for jeg får ikke igjen noen av jeansene mine lengre
Hehe ja det var jeg også redd for forrige graviditet, så ejg kjøpte større klær og skyldte på at jeg hadde lagt på meg.. men blei fort "ferska"Blir redd folk mistenker noe også siden jeg plutselig ikke bruker klær jeg vanligvis ville brukt
Her også.. driver å kikker litt på nette foreløpigIkke ennå, men må nok kjøpe inn noe om ikke så lenge. Foreløpig lever jeg i joggebukse eller pysjbukse
Jeg syns de har mye fint på h&m, zalando og kappahl jeg finner ikke gravid klær i butikk.. har kun funnet det på nettEr det noen som har noen tips på hvor man kan finne gravidklær som også kan brukes på kontoret? Hjemme går det stort sett i pysjbukser, og hvis jeg skal ut av huset tar jeg gjerne på meg en litt videre kjole
Spennende ! Skal sjekkes utHar kjøpt en del fra merket boob! Selges på Boozt
Kjøpte du de på nett eller fant du det i butikk??Joggebukse er best! Men gravidbuksene med tøy over magen fra HM var god i forrige svangerskap.
Ja, dongeribukse går ikke her mere.. har en med strikk i livet, men den er så stygg nåHer har de vanlige buksene blitt byttet ut med bukser med strikk og som er tøyelig. Bruker også en bukse som var kjøpt for å kan ha noe innenfor. Har også kjøpt en dongeri bukse i størrelsen større. Den går fint å bruke på kortdagene.
Noen som har anbefaling om en god dongeribukse? (Elsker Curve slim fra Cubus, men den er ikke for gravide)
Er rart hvor fort kroppen forandrer seg og at ting ikke passer mere plutselig..Tenkte akkurat på det. Sitter bukseløs hjemme, men akkurat nå må jeg ta på meg noe for å hente datra mi i bhg, og det eneste jeg får på er treningstights... men det er søren meg ikke behagelig og jeg gleder meg til å ta den av igjen! Så jeg burde definitivt jakte litt behageligere klær
Syns det var så dårlig utvalg i butikk, så bestilte på nett! Mye mer å velge mellomKjøpte du de på nett eller fant du det i butikk??
Enig.. finner kun amme bh i noen få butikker litt mer behagelig å sitte hjemme å finne klær enn å gå i by'n syns jegSyns det var så dårlig utvalg i butikk, så bestilte på nett! Mye mer å velge mellom
Ja absolutt!Enig.. finner kun amme bh i noen få butikker litt mer behagelig å sitte hjemme å finne klær enn å gå i by'n syns jeg