Gravid igjen...

VeJe

Betatt av forumet
...noen i samme båt?
 
Gratulerer :)
 
Vi ville ha neste lille prins/prinsesse ganske raskt etterpå så valgte å ikke bruke prevensjon. At det skulle klaffe så raskt hadde jeg ikke trodd, så ble litt overrasket:happy: Lillemann rekker vel akkurat å bli 1 år før han blir storebror:dummy::)

Spennende å få to tette. Det er 3 år mellom de to eldste mine, så ble det et opphold på 6 år til 3. mann kom. Dette blir nr 4 og mest sannsynlig den siste i kløveret:Heartred
 
Gratulerer! De to får nok mye glede av hverandre :)
All ære til dere som makter to så tette, tror rett og slett ikke kroppen min hadde orket det :p
Hvordan blir det forresten med permisjon og lønn med to så tette? Må en ikke jobbe en viss periode for å ha rett på foreldrepenger?
 
Gratulerer så mye :)
 
Vi ville ha neste lille prins/prinsesse ganske raskt etterpå så valgte å ikke bruke prevensjon. At det skulle klaffe så raskt hadde jeg ikke trodd, så ble litt overrasket:happy: Lillemann rekker vel akkurat å bli 1 år før han blir storebror:dummy::)

Spennende å få to tette. Det er 3 år mellom de to eldste mine, så ble det et opphold på 6 år til 3. mann kom. Dette blir nr 4 og mest sannsynlig den siste i kløveret:Heartred
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer! De to får nok mye glede av hverandre :)
All ære til dere som makter to så tette, tror rett og slett ikke kroppen min hadde orket det :p
Hvordan blir det forresten med permisjon og lønn med to så tette? Må en ikke jobbe en viss periode for å ha rett på foreldrepenger?

Takk:) Man på ha hatt inntekt for å få rett til foreldrepenger. Foreldrepenger i seg selv regnes som inntekt så det går bra :gen014
 
Takk alle sammen - vi gleder oss:love7
Apropo at vi klarer to så tette så er jeg fysisk i god form, de største barna er veldig hjelpsomme og selvstendige på mange punkter, og minstemann er vel den snilleste babyen jeg har møtt i alle fall:dummy: Trenger bare litt psykologisk kalibrering så går dette fint;) Det verste for min del er jobben min som jeg nå er på full vei tilbake i. Har jobbet 20% siden 1.3.16 og begynner nå 1.7.16 i 50%. Får jobbet 100% i ca 1 mnd før jeg går ut i ny perm... Ikke det beste for arbeidsplassen eller de jeg jobber med og for:nailbiting: Men det får vi ta... Også må vi ha ny bil:iroc
 
Ja, jeg er i samme båt! Venter barn i desember (igjen!) Men forrige ble født i november selv om termin var 22.12.15
 
Ikke her nei, men gratulerer til dere!
 
Back
Topp