Gravid igjen?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hva hadde reaksjonen din vært om du hadde blitt gravid igjen nå? :)

Selv har jeg småangst for å bli gravid igjen så fort..

Hadde blitt litt stressa bare fordi det nok er vanskelig med en nyfødt og en liten til under et år!! Har også en "drøm" om å ha neste sommer uten å være gravid, men det hadde ikke vært verdens undergang om det skjedde heller :)

Det ville vært min store skrekk! Ble gravid 7-8 uker etter at nr1 ble født, så det de kun 11mnder mellom storebror og storesøster. De er nå 4 og 5år, og denne lillesnuppa er siste barnet vi ønsker. Mannen får time til sterilisering innen november i år.

Tror jeg hadde blitt en smule stresset :o
Ønsker å få begynne som lærling, men mest å då tene inn litt penger siden jeg kun had engangstønad! Men hadde det skjedd så hadde det vært koslig, men har satt in spiral så skjer det så er det litt kjipt! :o

Jeg hadde nok blitt bra sjokket og ikke følt meg klar- men hadde sikkert gått fort over til å føle stor glede :)
Men planen min er å få jobbe et år før nr 2 kommer ;)

Tror jeg hadde blitt en smule stresset :o
Ønsker å få begynne som lærling, men mest å då tene inn litt penger siden jeg kun had engangstønad! Men hadde det skjedd så hadde det vært koslig, men har satt in spiral så skjer det så er det litt kjipt! :o
Får du noen annen støtte enn engangsstønad da? Tenker på åssen man skal klare seg et helt år på 30-40 000? :o

Hadde fått panikk. Hadde nok klart det, men vi bør ikke bli gravide pga samboers psoriasismedisin. Så da hadde jeg fått fnatt:o

Får du noen annen støtte enn engangsstønad da? Tenker på åssen man skal klare seg et helt år på 30-40 000? :o

Siden jeg og kjæresten ikke er oppført som samboere så blir jeg reknet som alene forsørger, så jeg får barnetrygd for 2barn! Det er det eneste jeg får :o å kjæresten har ikke den høyeste lønnen så vi bor hjemme hos foreldre slik at jeg kan jobbe å leite etter leilighet! :/

Siden jeg og kjæresten ikke er oppført som samboere så blir jeg reknet som alene forsørger, så jeg får barnetrygd for 2barn! Det er det eneste jeg får :o å kjæresten har ikke den høyeste lønnen så vi bor hjemme hos foreldre slik at jeg kan jobbe å leite etter leilighet! :/
Er jo helt sykt man ikke får mer støtte i grunn. :o håper det løser seg for dere :)

Det hadde vært krise! Jeg ønsker ikke å ta abort, men vi ønsker heller ikke flere barn foreløpig

Ønsker ikke tettere enn 2 år imellom, så hadde nok blitt stressa ja :/
Vet ikke enda om vi ønsker flere..

Da er jeg faktisk ikke sikker på at vi hadde beholdt... Vi er veldig enige om at vi kun vil ha de to barna vi har. Men det er jo ikke lett å vite hva man ville gjort om det faktisk skjer. Bruker minipille nå, så satser på at det ikke skjer :)

Jeg hadde fått full panikk, jeg hadde ALDRI kommet til å tatt abort men jeg er ikke klar for å gå gravid igjen i ni nye mnd, og har ikke villet vært borte lengre enn det jeg allerede kommer til å være fra jobb (var nyansatt da jeg ble gravid denne gangen), og mannen min på 23 år har ikke lyst til å bli trebarnsfar helt ennå! Haha :)

Huff.. Vi har 3 barn no. 21 mnd mellom de 2 siste å vi skal ikke ha flere barn!! Satt inn spiral i dag så håper jeg kan stole på den:)

Back
Topp