Hva hadde reaksjonen din vært om du hadde blitt gravid igjen nå?
Selv har jeg småangst for å bli gravid igjen så fort..
Selv har jeg småangst for å bli gravid igjen så fort..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du noen annen støtte enn engangsstønad da? Tenker på åssen man skal klare seg et helt år på 30-40 000?Tror jeg hadde blitt en smule stresset![]()
Ønsker å få begynne som lærling, men mest å då tene inn litt penger siden jeg kun had engangstønad! Men hadde det skjedd så hadde det vært koslig, men har satt in spiral så skjer det så er det litt kjipt!![]()
Får du noen annen støtte enn engangsstønad da? Tenker på åssen man skal klare seg et helt år på 30-40 000?![]()
Er jo helt sykt man ikke får mer støtte i grunn.Siden jeg og kjæresten ikke er oppført som samboere så blir jeg reknet som alene forsørger, så jeg får barnetrygd for 2barn! Det er det eneste jeg fårå kjæresten har ikke den høyeste lønnen så vi bor hjemme hos foreldre slik at jeg kan jobbe å leite etter leilighet! :/
Samme her.. Bare at vi nå har tre da.Da er jeg faktisk ikke sikker på at vi hadde beholdt... Vi er veldig enige om at vi kun vil ha de to barna vi har.