Gravid igjen

Her er jeg veldig fornøyd med at vi er ferdige med de to planlagte. Graviditeten var slitsom nok denne gangen og ser ikke for meg en til. I så fall blir det en skikkelig attpåklatt ;)

Hvor tette? Hvordan er det når begge er så små? Slitsomt, eller overkommelig?
Ikke så veldig tett, 21 måneder mellom :) går egentlig veldig bra, men det kreves litt ekstra planlegging og ekstra tid når vi skal ut med en på 21 mnd og ei på 10 dager :)

Jeg skjønner deg godt! Skjer det så blir vi veldig glade, men må gjerne vente til kroppen har normalisert seg litt ;)

Jeg har 3 barn nå, 23 og 24 mnd i mellom dem og jeg merker ikke noe savn til å bli
gravid nå. Det er alt for hektisk hjemme til det :P
Men i fremtiden vet jeg ikke :)

Vi hadde i utgangspunktet tenkt to barn, men etter fødselen er jeg ikke så sikker. Smertene og opplevelsen sitter fortsatt i kroppen og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg vil gå gjennom det igjen. Vi får se hva vi finner ut etterhvert. Vil la det bli maks tre år til eventuelt andremann, men akkurat nå frister det ikke med nytt svangerskap!;)

Vi hadde i utgangspunktet tenkt to barn, men etter fødselen er jeg ikke så sikker. Smertene og opplevelsen sitter fortsatt i kroppen og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg vil gå gjennom det igjen. Vi får se hva vi finner ut etterhvert. Vil la det bli maks tre år til eventuelt andremann, men akkurat nå frister det ikke med nytt svangerskap!;)

Har det helt likt! En ny graviditet frister svært lite. Men ser jo veldig verdien av søsken, så får se.. :-)

Har alltid sagt at vi ønsker 2 eller 3 barn. Men kjenner litt på det at det er skummelt med ny fødsel når jeg var kritisk nærme å dø etter denne gang på grunn av blødninger som dei sloss mot i flere timer. Selv om opplevelsen var verre for typen enn for meg som jo låg i narkose så har det satt litt skrekken i meg for øyeblikket. Men så er det det at jeg ønsker ikke at Hugo skal være enebarn heller. Så det blir nok vertfall 1 til. Men blir ikke før om ett par år vertfall.

Jeg er veldig glad for at vi er ferdig nå selv om det er litt rart at jeg aldri skal være gravid igjen. Jeg har 2 år og 2 mnd mellom mine og synes det var mer enn tett nok ;-)

Jeg savner faktisk å være gravid, og gleder meg til neste! Selv om jeg sa det motsatte rett etter fødsel :) Har ikke diskutert det enda, men vi bør vel vente et år iallfall med prøving tenker jeg.

Jeg er så ferdig med å gå gravid, og er veldig glad jeg ikke skal gjøre det igjen! Sambo skal ta en tur til legen og sørge for at det ikke blir noen overraskelser :)

Nei her blir det ikke flere, har en på 5 år og lillegutt på 1 mnd. Holder plenty!:-D

Savner INGENTING med å være gravid. Har to nå med 2år,4mnd mellom. Men ønsker nok en til, men kroppen må få komme seg. De anbefaler jo to år mellom svangerskapene. Så blir nok 2-3 år til en evt 3 unge :)

Jeg savner heller ikke å være gravid - det har jeg ikke gjort etter noen av de tre svangerskapene. Har følt meg ukomfortabel, utilstrekkelig og ikke likt å være "blikkfang" og "snakkis" pga magen. Syns det har vært veldig tungt å være gravid - og helt fantastisk å få tilbake kroppen igjen. Har nesten hoppet ut av fødesenga og følt meg helt normal igjen like etter fødselene :) Nå har jeg tre nydelige små på 5 og 3 år og 2 uker og det tror jeg nok holder :)

Etter 3 barn, hvor de to minste er forholdsvis tette (under to år mellom), er det stopp her.
Alt er ganske nytt enda, men synes det kan bli utfordrende å ha to bleiebarn. Håper på pottetrening snart! :-)

Ikke noe sjalusi ennå, men jeg savner det å ha tid til alle. Akkurat nå tar baby og amming mye oppmerksomhet, så håper vi snart kommer mer i rutine.

Savner ikke å være gravid. Men skulle gjerne føde igjen... :-)

Savner ikke å være gravid!! Selv nå 8 uker etter fødsel er jeg hver eneste dag takknemmelig for at jeg ikke lenger er gravid!
Å være gravid synes jeg var pyton. Jeg strakk ikke til på noen områder, var ikke en god kjæreste, kollega, eller som meg selv. Hadde det ubehagelig og vondt døgnet rundt i 9 mnd..
Men, selvsagt var det verdt det når jeg sitter igjen med verdens snilleste og fineste prinsesse :)
Blir nok 1-2 barn til, men ikke enda ;)

Fødte 2 mars og nå er han snart 4 måneder og jeg merker at nå begynner jeg å savne å gå gravid. Håper på å begynne å prøve til høsten igjen da vi ønsker 2 tette. Kanskje det blir 1,5 imellom visst det klaffer like fort som med førstemann :P

Back
Topp