Gravid igjen

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Jeg føler meg litt gal.. Tenker allerede på å bli gravid igjen. Synst det var så spennende med testingen og spenningen rundt det. Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner også å være gravid. I tillegg liker jeg tanken på to tette barn! Mini er bare snart seks uker, så er kanskje litt for tidlig å tenke på ny baby.. :p flere som tenker på fler??

Skal ha fler, men vente et halvt år til et år først ;-)

Samme her. Men kommer ikke til å begynne på prevensjon pga vi brukte 2 år på første..

Samme her. Men kommer ikke til å begynne på prevensjon pga vi brukte 2 år på første..
Skal dere bruke kondom, eller bare ta sjangsen? Har vurdert minipille, men visst mannen er enig i at han også vil ha to tette så er det kanskje best å bruke kondom og ikke tukle med hormoner.

Vi tar det som det kommer her. Mannen vil helst at vi blir gravide med engang. Jeg savner ikke og være gravid...blæ.. liker og ha kroppen min for meg selv!! Men, vi ønsker to tette så da må den "lånes bort" snart igjen :p

Savner å være gravid selv om det var en del bekymringer med blødninger osv. Våkne til spark <3 og ikke minst spenningen på å endelig få møte den lille <3 vil absolutt ha et barn til men tror kanskje vi venter litt. Men kommer ikke til å ha no p-piller, da jeg ikke har gått på det å ikke vil ha det i kroppen :p

Skal dere bruke kondom, eller bare ta sjangsen? Har vurdert minipille, men visst mannen er enig i at han også vil ha to tette så er det kanskje best å bruke kondom og ikke tukle med hormoner.
Kondom tenker jeg.. og etterhvert ta sjansen.. foreløpig er det verken lyst eller ork..

Jeg er ferdig med å være gravid nå:) har 2 tette og det var 2 vi ville ha :)

Tviler på at det blir flere på oss, vi har ett felles og sambo en i fra før :-) Føler oss fornøyd!

vil ha to tette så starter ikke med noe prevensjon, neste kommer når h*n kommer :)
tenker å prøve å vente til han er rundt året værtfall med tanke på at han er gutt og hvis neste evt blir jente er det lurt å ha litt forskjell - synes jeg :)

Jeg savner ikke graviditeten et sekund :-( Hele opplevelsen med svangerskapsforgiftning, morkakeløsning og katastrofe-keisersnitt har ødelagt alt! Blir kvalm når jeg tenker på hvor ille det kunne endt, og er veldig usikker på en ny graviditet. Jeg vil så gjerne ha to barn, men vet ikke om jeg tørr å gå gravid en gang til, dessverre.

Jeg såg en gravid dame på butikken to uker etter fødslen og ble oppriktig sjalu på hun :-P vi ønsker et barn til,og kommer ikke til å begynne på prevensjon. Jeg er egentlig ikke klar for å bli gravid helt enda pga bekkenløsningen som var ganske ille på slutten. Men vi brukte nesten 5 år på å bli gravid, så vi vil ikke tulkle til kroppen min med hormoner.

Her er/var vi egentlig ferdige, men er jo sååå vemodig å tenke på at man aldri skal få oppleve dette igjen, så vi får se ;) Blir uansett ikke med en gang, så må nok pønske ut noe prevensjon om ikke lenge...

vil ha to tette så starter ikke med noe prevensjon, neste kommer når h*n kommer :)
tenker å prøve å vente til han er rundt året værtfall med tanke på at han er gutt og hvis neste evt blir jente er det lurt å ha litt forskjell - synes jeg :)
Hvor tette? Hvordan er det når begge er så små? Slitsomt, eller overkommelig?

Etter dette svangerskapet har jeg mistet litt lysten på flere, faktisk... Så mange tårer og slitasje på psyken det medførte... Vi får se. Jeg har jo alltid sett for meg tre barn, så jeg vet ikke om jeg klarer å slå meg til ro med bare to. Det blir maks tre år mellom, i hvert fall.

Back
Topp