Gravid igjen..

Ta det med ro er mitt beste tips,ikke stresse:-) ellers leve som før.Forstår det kan være vanskelig når man har vært gjennom det,men man må ikke miste troa

Jeg er også gravid igjen etter to SA. Merker jeg er mer kald i følgene hvertfall. Jeg har mistet tilsammen 5 ganger, og du blir nesten litt vant til det... Det er ingen ting du kan gjøre egentlig... Bortsett fra å ta forlat...

Hei alle sammen! :)
Jeg har nå blitt gravid igjen etter to aborter, dette var første pp etter siste SA. Nå er jeg livredd for å miste igjen, er det noe jeg kan gjøre for å minske sjansene for å miste tro??? Klarer ikke slå meg til ro og glede meg over graviditeten før jeg har fått bekreftet hjerteslag føler jeg, men det er jo så lenge til :( føler meg liksom sikker på at jeg kommer til å miste igjen :(

Sånn har jeg det og. Gravid igjen nå, men har to sa bak meg. Klarer ikke å glede meg enda. Går bare å venter på at dette skal gå til grunne og...men allikevel prøver jeg å tenke positivt innimellom. Jeg tenker at jeg får ikke gjort mye fra eller til, og skulle vi være så heldig at dette går bra så vil jeg ikke tenkte tilbake på hvor sikker jeg var på å miste.

Jeg har bestillt privat ul 29.12. Håper så inderlig å se er lite bankende hjerte den dagen. Er da 7+0.

Samme her.. Hadde ma i september, da i uke 6 eller 5+6 egentlig etter min bergning men det står uke 6 i papirene mine.
Nå går jeg bare å kjenner etter hele tiden om jeg har smerter og hver gang det blir litt fuktig der nede (har veldig mye utflod når jeg er gravid) så må jeg på do for å sjekke om det er blod.

Jeg prøver å ikke stresse og ikke løfte tungt, samt spiser jeg sunt og regelmessig og tar tran og folat. Vet ikke noe mer jeg kan gjøre:/

Mener jeg har sett noe om at det er økt risiko for SA om du har et høyt koffein-inntak så om du drikker mye kaffe e.l bør du roe inntaket og ellers prøve å leve som før som de andre sier. :)
Krysser fingrene for dere, vil ha alle med til august ;)

Hei alle sammen! :)
Jeg har nå blitt gravid igjen etter to aborter, dette var første pp etter siste SA. Nå er jeg livredd for å miste igjen, er det noe jeg kan gjøre for å minske sjansene for å miste tro??? Klarer ikke slå meg til ro og glede meg over graviditeten før jeg har fått bekreftet hjerteslag føler jeg, men det er jo så lenge til :( føler meg liksom sikker på at jeg kommer til å miste igjen :(

Føler AKKURAT det samme. Hatt en tidlig sa for noen år siden, en MA i år og rett etterpå en sa igjen. Nå satt spiren for tredje pp på rad og jeg er redd for å miste. Skal til UL i begynnelsen av januar, håper så inderlig vi kommer dit og at vi får se et bankende hjerte:Heartred Prøver å tenke positivt og ikke stresse, men det er ikke lett. Blir veldig fort stressa kjenner jeg. Lykke til!

Mener jeg har sett noe om at det er økt risiko for SA om du har et høyt koffein-inntak så om du drikker mye kaffe e.l bør du roe inntaket og ellers prøve å leve som før som de andre sier. :)
Krysser fingrene for dere, vil ha alle med til august ;)

Samme har jeg hørt om kaffen/koffein:)

Gratulerer! Håper dette går hele veien! :) krysser fingrene! ;)

Sniker litt! Men gratulerer jeg er 8+4 på vei, gravid for 7 gang. Født et frist barn, mistet fem ganger. Så kjenner frykten din. Jeg holder sv.skapet litt på avstand, men har mareritt og er mye redd. Skal på ul på fredag, får oppfølging pga tidligere aborter, og håper at alt er i orden. Mitt tips er bare å holde ut. Å huske at skuffelsen blir ikke mindre av å late som du ikke gleder deg (lettere sagt enn godt). Lykke til ❤️

Back
Topp