Mammahjertet
Elsker forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei alle sammen!![]()
Jeg har nå blitt gravid igjen etter to aborter, dette var første pp etter siste SA. Nå er jeg livredd for å miste igjen, er det noe jeg kan gjøre for å minske sjansene for å miste tro??? Klarer ikke slå meg til ro og glede meg over graviditeten før jeg har fått bekreftet hjerteslag føler jeg, men det er jo så lenge tilføler meg liksom sikker på at jeg kommer til å miste igjen
![]()
Hei alle sammen!
Jeg har nå blitt gravid igjen etter to aborter, dette var første pp etter siste SA. Nå er jeg livredd for å miste igjen, er det noe jeg kan gjøre for å minske sjansene for å miste tro??? Klarer ikke slå meg til ro og glede meg over graviditeten før jeg har fått bekreftet hjerteslag føler jeg, men det er jo så lenge tilføler meg liksom sikker på at jeg kommer til å miste igjen
![]()
Prøver å tenke positivt og ikke stresse, men det er ikke lett. Blir veldig fort stressa kjenner jeg. Lykke til!Mener jeg har sett noe om at det er økt risiko for SA om du har et høyt koffein-inntak så om du drikker mye kaffe e.l bør du roe inntaket og ellers prøve å leve som før som de andre sier.
Krysser fingrene for dere, vil ha alle med til august![]()