Gravid igjen ??

Apeloffen

Forumet er livet
Herregud jeg er så nervøs.. Elias er jo bare rundet 3 mnd, og jeg er så sinnsykt nervøs for at jeg er gravid igjen. Har ikke testet ennå, men iløpet av de neste dagene skal jeg gjøre det. Driver å planlegger hvordan vi skal klare oss hvis det er tilfelle. Vi har jo ikke akkurat verdens beste råd, men når termin evt. vil komme, så burde økonomien ha bedret seg litt.. Tenker også på hvor slitsom det kan bli med en ett-åring og en nyfødt..
Men er jeg gravid, så skal vi nok klare oss.. Abort er fullstendig uaktuelt for meg!

Kjenner det så godt nede i magen at det kanskje skjer noe der. Har hatt mensen en gang siden Elias kom til verden, og da hadde jeg overhode ikke mensensmerter. Men nå har jeg kjent noe smårare greier der nede i en ukes tid.. også er jeg trøtt og har vondt i korsryggen.. huffhuff..

Får nesten bare vente å se... tester iløpet av helgen...

Oj lykke til med testingen!!!

TAKK! Tror jeg trenger det [:)]

hei.er også gravid og har en på 7 mnd fra før.må si jeg gruer meg litt og ha 2 så små samtidig men det går vel bra vel[:)] blir en liten utfordring det.har også en gutt på 7 år men han er såpass stor så han klarer seg jo litt selv også.er du s ikker på at du er gravid?

Hei! Er du langt på vei nå da ? Kan bli litt hektisk ja, med to små! Men tenk så morsomt for dem da når de bli litt større og har en lekekamerat til en hver anledning..[:D]

Er blitt litt mere usikker egentlig, men har stor tro på at jeg er gravid ja..80% kanskje... Såpass at jeg kanskje blir litt skuffa hvis jeg ikke er gravid, for nå er jeg så innstillt på d...

men du snuppa.. har dere ikke berukt noe prevansjon?

nei[8|] Hoppa av i svingen.. men "bare" to gang... Skulle begynne på p-piller nå neste gang jeg får mensen... Rimelig sprøtt også egentlig, for da jeg var på 6-ukerskontroll sa legen at jeg kunne ha vanskelig for å bli gravid...[&:]

kan hende du ikke er det da [:)]
får nesten håpe det.. for det er ett rimelig slit med 2 stk så tett... typen min og den ene broren hans er det!
Og mora dems har anbefalt meg å aldri få så fort...hehe

ja,kan tenke meg at det er ett ordentlig slit! Men nå har jeg hvartfall lært at jeg ALDRI,ALDRI,ALDRI(!!!)meir skal bære hopp av i svingen...fysj så nervøs jeg er!!

jeg er 5 uker på vei.du må holde oss oppdatert da..du er sikkert kjempenervøs.det var jeg[:)]

mhm.. kjempenervøs.. kjenner jeg blir dårlig i magen, så nervøs er jeg.. Men får vell svar iløpet a helgen.. =)

lykke til...[:)]

Takker [;)]

Hei, nå vet jeg ikke hvordan det er med en baby engang. men fadderungen min og broren er akkurat et år imellom. Altså mora ble gravid igjen etter ca 3 mnd. Hun synes det går kjempegreit med to små, de vil ha stor glede av hverandre når de blir litt eldre, og da er hun også ferdig med alt "babystyret" på en gang. Hun sier det ikke er noe værre å ha to små, enn en når man blir vant til det. Som sagt, dette er hennes mening, jeg har IKKE peiling på det området![:D] Men lykke til uansett[:)]

masse lykker ønsker fra meg til deg [;)]

Lykke til Lisemor [:)]

lykke til med testingen

Lykke til med testingen[:D][:D]

Back
Topp