Apeloffen
Forumet er livet
Herregud jeg er så nervøs.. Elias er jo bare rundet 3 mnd, og jeg er så sinnsykt nervøs for at jeg er gravid igjen. Har ikke testet ennå, men iløpet av de neste dagene skal jeg gjøre det. Driver å planlegger hvordan vi skal klare oss hvis det er tilfelle. Vi har jo ikke akkurat verdens beste råd, men når termin evt. vil komme, så burde økonomien ha bedret seg litt.. Tenker også på hvor slitsom det kan bli med en ett-åring og en nyfødt..
Men er jeg gravid, så skal vi nok klare oss.. Abort er fullstendig uaktuelt for meg!
Kjenner det så godt nede i magen at det kanskje skjer noe der. Har hatt mensen en gang siden Elias kom til verden, og da hadde jeg overhode ikke mensensmerter. Men nå har jeg kjent noe smårare greier der nede i en ukes tid.. også er jeg trøtt og har vondt i korsryggen.. huffhuff..
Får nesten bare vente å se... tester iløpet av helgen...
Men er jeg gravid, så skal vi nok klare oss.. Abort er fullstendig uaktuelt for meg!
Kjenner det så godt nede i magen at det kanskje skjer noe der. Har hatt mensen en gang siden Elias kom til verden, og da hadde jeg overhode ikke mensensmerter. Men nå har jeg kjent noe smårare greier der nede i en ukes tid.. også er jeg trøtt og har vondt i korsryggen.. huffhuff..
Får nesten bare vente å se... tester iløpet av helgen...