Gravid igjen..sniker meg forsiktig inn

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Gratulerer. Jeg har 18 mnd mellom mine første. De er kjempe gode venner. Spesielt når vi er ute å reiser å det ikke er andre barn der. Nå er de 5-6 og vi venter nr 3.

Gratulerer :)

Gratulerer så mye! Vi fikk også barn i mai i fjor, og har termin i slutten av januar :) Jeg er spent på hvordan det blir med to ganske tette.

Gratulerer så mye! Vi fikk også barn i mai i fjor, og har termin i slutten av januar :) Jeg er spent på hvordan det blir med to ganske tette.
Så artig, da har vi likt utgangspunkt :joyful: mai i fjor her og, og i slutten av januar hvis beregningene mine er riktig :love7var deres planlagt?

Så artig, da har vi likt utgangspunkt :joyful: mai i fjor her og, og i slutten av januar hvis beregningene mine er riktig :love7var deres planlagt?
Ja, da blir det jo akkurat samme mellomrom, vi satser på at det er helt passelig :joyful: Vi prøvde på en til, men det tok flere år og tre prøverørsforsøk å få nr. en, så vi trodde absolutt ikke det skulle bli to tette.

Ja, da blir det jo akkurat samme mellomrom, vi satser på at det er helt passelig :joyful: Vi prøvde på en til, men det tok flere år og tre prøverørsforsøk å få nr. en, så vi trodde absolutt ikke det skulle bli to tette.
Da er det jo ekstra godt og uvirkelig når det går så lett nå :-) Vi brukte 3 år og tre spontanaborter før den endelig satt, når vi hadde tatt en pause i prøvingen. Tenkte derfor også at det ikke skulle være så enkelt nå heller :) men håper den klorer seg fast da

Back
Topp