Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig, da har vi likt utgangspunkt mai i fjor her og, og i slutten av januar hvis beregningene mine er riktig var deres planlagt?Gratulerer så mye! Vi fikk også barn i mai i fjor, og har termin i slutten av januar Jeg er spent på hvordan det blir med to ganske tette.
Ja, da blir det jo akkurat samme mellomrom, vi satser på at det er helt passelig Vi prøvde på en til, men det tok flere år og tre prøverørsforsøk å få nr. en, så vi trodde absolutt ikke det skulle bli to tette.Så artig, da har vi likt utgangspunkt mai i fjor her og, og i slutten av januar hvis beregningene mine er riktig var deres planlagt?
Da er det jo ekstra godt og uvirkelig når det går så lett nå Vi brukte 3 år og tre spontanaborter før den endelig satt, når vi hadde tatt en pause i prøvingen. Tenkte derfor også at det ikke skulle være så enkelt nå heller men håper den klorer seg fast daJa, da blir det jo akkurat samme mellomrom, vi satser på at det er helt passelig Vi prøvde på en til, men det tok flere år og tre prøverørsforsøk å få nr. en, så vi trodde absolutt ikke det skulle bli to tette.