Gravid igjen..sniker meg forsiktig inn

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
ja, da var jeg visst gravid igjen. Kom plutselig på at det var lenge siden jeg hadde hatt mensen, kunne virkelig ikke huske sist. Så da var det bare til å ta en test, og jaggu var den ikke positiv :)

Første reaksjon, litt småpanikk, men begynner å kjennes bedre nå. Hadde jo tenkt å vente ihvertfall til neste år. Lillegutt vil bli 20 måneder når han blir storebror. Litt redd for at det blir veldig tett, samtidig kan det vel være positivt? :Heartred

Litt usikker på termin da jeg ikke husker sist mens, men testen viste 2-3 uker siden befruktning, så det blir i slutten av januar en gang.

Noen andre med to tette her?

Gratulerer så mye ❤ Er 20 mnd mellom mine to første, er sååå glad vi fikk de tett, den gleden de har for hverandre er magisk!

Nå er de 7 og 9 år, så litt krangling blir det jo, men helger, ferier og alt annet, de har alltid noen å være med :)

Har 2 fra før, med 19mnd mellom. Helt perfekt :love017 de har vært bestevenner fra dag 1, og aldri hatt problem med sjalusi!

Så gøy! Gratulerer ❤️

Gratulerer så mye :) blir 17 mnd mellom mine :) får litt småangst innimellom når jeg tenker på det, men det går nok helt fint :) godt det er flere av oss :Heartred

Her blir det 17-18 mnd mellom mine :) har fått 2 prematur barn så skal godt gjøres å få en til termin. Håper I hvertfall at vi bikker nyttår.

Vurderte I sted å opprette en panikk tråd for jeg kjenner en del på at jeg helt ærlig er ambivalent. Jeg gleder meg kjempe mye men føler akkurat nå at jeg aldri mer skal få sove og at barnehage blir den større budsjett posten i mange år. Men samtidig er barnet i magen veldig veldig ønsket. Jeg bare håper vi som foreldre klarer å gi dem begge alt de trenger i tillegg til at eldste på 12 får det hun trenger <3

Gratulerer så mye :)

Gratulerer :)
Hvis min spire sitter og kommer til termin blir det 18 måneder mellom mine :)

Gratulerer:Heartred Her blir det også to tette, ca 16 mnd mellom. Var heller ikke forberedt på det, men det blir spennende:)

Godt å høre at det er flere som får tette her! Blir 19 måneder mellom, og jeg skal ærlig innrømme at jeg i utgangspunktet hadde sett det var litt mer Føler meg ikke heeelt klar for å gå inn i ny graviditet heller, men men, nå får det bli sånn og gjøre det beste ut av det ☺️

Back
Topp