Lykkeønske
Forelsket i forumet
Det skal jeg huske på <3 Det er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å trenge etterhvert. Kjenner andre gravide, men ingen som er gravide akkurat nå som også er englemamma.
Det håper virkelig jeg også. Jeg håper det går bra i ditt svangerskap også. <3
Jeg har faktisk ikke bestilt første legetime enda engang, men regner med at jeg vil få ekstra oppfølgning... Jeg forventer iallefall det. Men jeg er jo helt frisk og har hatt to normale svangerskap og fødsler bak meg, så er også litt redd på hvor ''alvorlig'' de tar det. Jeg er 6+3 dager på vei nå, og jeg har lyst på en tidlig ultralyd bare for å sjekke at alt er greit. Jeg kommer nok også til å være mye mer ''obs'' og ringe inn til sykehuset for den minste ting.. Vil ikke være hysterisk, men tror jeg kommer til å bli det. Får du god oppfølgning? Jeg håper iallefall det <3 <3
Så lenge du har mista ett barn, trur eg du har rett til å få ekstra oppfølging! Kanskje ikkje fordi det er større sjanse for at det skjer noe, men det er den tryggheta du bør føle rundt svangerskapet og at du blir tatt vare på. Vi som har opplevd sånt får jo en masse andre tanker og bekymringer enn dei som aldri har opplevd at noe går galt. Eg er jo redd at det meste kan skje!
Eg får den oppfølginga eg ønsker, alle stod klar når eg kom med nyheten. I morgen er andre ultralyd og så er det satt opp 3 nye til og med oktober. Deriblant 2 på fosterdiagnostikk på Riksen.
Føler egentlig bare at ultralyd er trygg sjekk no, så jordmor venter eg litt med. Blir veldig mykje vekk fra jobb når det blir lege, jordmor og ultralyd så ofte, så venter litt til eg er trygg på at det holder seg på plass og vi kan seie det til kollegaer før eg tar lege- og jordmortimer.