Gravid helsekortet

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Har dere det med dere over alt? Eller ligger det foreløpig hjemme. Reiser til Danmark i morgen. Så tar det med da. Men tenker sånn generelt når dere er hjemme.

Jeg hadde det med meg da jeg var bortreist i 3 uker. Kjekt å ha sånn i tilfelle tenker jeg :)

Ikke alltid. Er frisk og har ingen spesielle komplikasjoner. Så det skal jeg nok klare å formidle om det skulle bli noe.
Tenker det er litt annerledes om man har sykdommer fra før og feks tar medisiner etc☺️Da kan det kanskje være lurt å ha med...

Har det ikke med over alt, men må jeg ha med veska så er det med. Også hvis jeg drar mer enn 1,5 times kjøring hjemmeifra :)

<3 29.12.14 <3

Har det aldri med meg nei. Kun på kontroller :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Har det liggende hjemme, men har forklart samboeren at OM det skulle skje noe, så må han ta det med på sjukehuset :p
Som det nevnes over her så er jeg frisk *bank i bordet* og kan formidle at jeg er gravid uten problem :) men når vi reiser til Mallorca i slutten av mnd blir det med på tur :)

❤️Venter en gutt 30.desember ❤️

Aldri tatt det med meg i de to første trimestrene, men hadde det liggende i veska de siste ukene sist. Er helt frisk, og har et grønt svangerskap denne gangen også :)

Har det ikke med nei. Men skal prøve å bli flinkere mot slutten av svangerskapet, hvis jeg er langt hjemmefra. :)

Kortet er hele tiden med meg i veska :)

Jordmor da jeg skulle ha det liggende i bilen. For den har jeg stort sett med meg overalt. Så da ligger den der. :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jeg har ikke hatt det med meg noen steder annet enn på kontroller.. Må vel begynne med det snart

Jente 2010 & 2012 <3

Den har nok ligget hjemme ;) Ingen dum ide å legge den bilen fra nå av!!:)

Jeg også har det liggende i bilen. Mest fordi da slipper jeg å glemme det hjemme når jeg skal på kontroll :-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har det med på lengre turer/reiser/ferie, men ikke på meg hele tiden, og ellers ligger det hjemme. Men mannen vet hvor det ligger skulle det bli nødvendig!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ser mange skriver at de er helt friske, og derfor ikke har det med seg. Vel, jeg er litt mer "føre-var" jeg da, og tenker at en vet aldri hva en kan råke ut for, og plutselig legger jeg der uten mulighet til å gjøre rede for meg, så ja, jeg har det med meg når jeg reiser utenfor hjemplassen min :)

Ser mange skriver at de er helt friske, og derfor ikke har det med seg. Vel, jeg er litt mer "føre-var" jeg da, og tenker at en vet aldri hva en kan råke ut for, og plutselig legger jeg der uten mulighet til å gjøre rede for meg, så ja, jeg har det med meg når jeg reiser utenfor hjemplassen min :)
Jeg husker iallefall ikke blodtype, blodprøvesvar osv :p

<3 29.12.14 <3

Har det ikke med meg til mer enn kontroller... Tar det nok med senere... Men mange har nøkkel til leiligheten dersom jeg ikke kan hente det selv. Min mann jobber mye utenfor hjemmet:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp