Gravid helsekortet

Jordmor da jeg skulle ha det liggende i bilen. For den har jeg stort sett med meg overalt. Så da ligger den der. :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Kanskje jeg skal begynne med det. Lettere å huske på når man skal på kontroll også.

Venter på årets Julegave<3

Har rota det bort da vi flytta vi :-/ Må kanskje be om nytt for har ikke funnet det enda

sendt fra mobilen via BV-appen

Har det med over alt tilfelle det skulle skje noe så medisinsk personell får info hvis jeg ikke kan si fra selv.

Ligger hjemme på fast plass når vi er i nærheten (har det ikke med på jobb eller på butikken), men når vi reiser vekk er det alltid med :)

Ligger stort sett hjemme. Men hadde det i bilen på ferie.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

*sniker litt fra jan :P *

Har alltid med meg helsekortet etter at jeg fått det av legen. (med alle 3 pluss denne i magen)

Er anbefalt å ha med hele tiden. Hvis det skulle skje noe. Noe man aldri vet, og håper at ikke skjer. :)

Forrige svangerskap var det med i veska over alt. Denne gangen har det dessverre blitt liggende hjemme når jeg er på jobb, på farten osv, men skal bli flinkere til å ha det med for sikkerhetsskyld :) Tar jo ikke store plassen i veska heller :p

Har det oiggende i bilen for det mesta. Da har jeg det med meg når jeg farter rundt. Har lært litt i fra sist svangerskap. Når vannet gikk når jeg var ute på farten. Hadde ikke mulighet til å hente det selv for jeg fikk ikke bevege meg, så i alt stresset måtte mannen min reise heim på leit etter det før han kunne komme inn på sjugehuset.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har det i veska :)

Har ikke sett mitt siden vi flytta :P Lurer på om vi faktisk har klart å rote det bort :( Typisk!

Men fikk vite at vi i verste fall kan få et nytt et

Kommet deg mer på plass?

Venter på årets Julegave<3
Ja :) bare noen esker igjen nå. Men fått skrudd sammen nye møbler og begynner å bli ganske koselig her :D

sendt fra mobilen via BV-appen

Prøver å ha det med meg hele tiden siden jeg har et høy risiko svangerskap :) just in case!

Back
Topp