Gravid gløden

Jeg gledet meg veldig til den gravid gløden alle pratet om, men om dette er den så forstår jeg ikke hva folk skriker etter :)) Jeg ser virkelig ikke ut! :p

Opplevde den gløden sist jeg var gravid - de timene jeg var våken :)

Denne gangen er ALT annerledes!!!

Kvalm + sliten/trøtt/lat = grønn/grå i det dradde trynet mitt med diger poser under øya :P

Unnet meg time hos frisør i dag, fikset bryn og klippet tuppene på håret. Farget håret i helgen som var og har bestilt spa-time til neste mnd.

Noe bare MÅ man gjøre for å prøve å føle seg litt mer fresh!

Jeg har fått høre at jeg ser sliten ut!! Flaks!
Men ellers har jeg faktisk tydelige røde kinn, en slags rødglød i ansiktet - kanskje er det det de mener?

Hahah, skriver under på den - trøtt i trynet og uren hud.... Ingen som sier til meg "ååå, du er gravid, jeg ser det på gløden din" hahaha

Hahah, skriver under på den - trøtt i trynet og uren hud.... Ingen som sier til meg "ååå, du er gravid, jeg ser det på gløden din" hahaha
Nei, men derimot mange som sier at de ser på meg at jeg er gravid..... Så noe må det være!

Nei, men derimot mange som sier at de ser på meg at jeg er gravid..... Så noe må det være!
Da har du kanskje den gløden da? :) På meg kan man se det på uren hud som jeg aldri har hatt tidligere, de som kjenner meg merker vel at jeg er litt hormonell, og alle ser vel magen :p ;)

Da har du kanskje den gløden da? :) På meg kan man se det på uren hud som jeg aldri har hatt tidligere, de som kjenner meg merker vel at jeg er litt hormonell, og alle ser vel magen :p ;)
LITT hormonell?? Da er du heldig! Jeg har mistet all kontroll over følelser og temperament ;) er livsfarlig!
Og magen ja - skulle ønske det var fordi babyen er stor..., er nok 95% luft!

LITT hormonell?? Da er du heldig! Jeg har mistet all kontroll over følelser og temperament ;) er livsfarlig!
Og magen ja - skulle ønske det var fordi babyen er stor..., er nok 95% luft!
Hahah, man kødder ikke med en gravid dame!! (Selv om man like gjerne kan gråte av reklamen på tv, som å klikke fordi mannen har kjøpt feil smør... jah... ;)

Merka den "gløden" fram til nesten uke 8.. Følte meg sååå fin hele tiden. Men etter det så gikk det bare nedover!!!!

Back
Topp