Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men derimot mange som sier at de ser på meg at jeg er gravid..... Så noe må det være!Hahah, skriver under på den - trøtt i trynet og uren hud.... Ingen som sier til meg "ååå, du er gravid, jeg ser det på gløden din" hahaha
Da har du kanskje den gløden da?Nei, men derimot mange som sier at de ser på meg at jeg er gravid..... Så noe må det være!
LITT hormonell?? Da er du heldig! Jeg har mistet all kontroll over følelser og temperamentDa har du kanskje den gløden da?På meg kan man se det på uren hud som jeg aldri har hatt tidligere, de som kjenner meg merker vel at jeg er litt hormonell, og alle ser vel magen
![]()
![]()
Hahah, man kødder ikke med en gravid dame!! (Selv om man like gjerne kan gråte av reklamen på tv, som å klikke fordi mannen har kjøpt feil smør... jah...LITT hormonell?? Da er du heldig! Jeg har mistet all kontroll over følelser og temperamenter livsfarlig!
Og magen ja - skulle ønske det var fordi babyen er stor..., er nok 95% luft!
Høres kjent ut ja!Hahah, man kødder ikke med en gravid dame!! (Selv om man like gjerne kan gråte av reklamen på tv, som å klikke fordi mannen har kjøpt feil smør... jah...![]()