Gravid gjennom IVF?

Litt lei av Cyclogest nå, fikk endelig gått på do etter sånn 2,5 dager! :android:
Jeg fikk beskjed om å slutte med det 7+0, men fikk bruke opp siste pakken.
Så nervepirrende, når man har SA i bagasjen.
MEN halleluja så godt det var for tarmene :smiley-bounce012
 
Litt lei av Cyclogest nå, fikk endelig gått på do etter sånn 2,5 dager! :android:
Kjenner meg igjen.. Fått beskjed om å gå på det til uke 10 så har fremdeles litt tid igjen. Forrige gang gikk jeg på det til uke 12 så mulig jeg fortsetter litt til om jeg orker. Bare for sikkerhetsskyld.. Blir bra når det er overstått!
 
Hei alle. Relativt ny i forum. Meg og min samboer har prøvd lenge å bli gravide. Har også prøvd ivf med egne egg, men ingen hell der. Pga min alder valgte vi å dra til spania for å finne eggdonor. Satt inn en liten spire i nov23. Var på tidlig ul i desember og fikk se et lite mirakel med et bankende hjerte. Veldig rart og godt på samme tid;). Nå bekymrer en jo seg for om det fortsatt er en spire der. Ul uke 12 er noen uker unna. Går også på ulike supportmedisiner. Har fått medisinprotokoll av spania. Div tester og sjekker tok vi i starten hos Hausken.

Leser om mange i bekymringsbåten. Vi får supportere hverandre.

Klem til alle
 
Hei alle. Relativt ny i forum. Meg og min samboer har prøvd lenge å bli gravide. Har også prøvd ivf med egne egg, men ingen hell der. Pga min alder valgte vi å dra til spania for å finne eggdonor. Satt inn en liten spire i nov23. Var på tidlig ul i desember og fikk se et lite mirakel med et bankende hjerte. Veldig rart og godt på samme tid;). Nå bekymrer en jo seg for om det fortsatt er en spire der. Ul uke 12 er noen uker unna. Går også på ulike supportmedisiner. Har fått medisinprotokoll av spania. Div tester og sjekker tok vi i starten hos Hausken.

Leser om mange i bekymringsbåten. Vi får supportere hverandre.

Klem til alle
Gratulerer så mye! :Heartred Vi er også gravid ved hjelp av donor (mannlig faktor). Emosjonell og rørende reise :love017
 
Back
Topp