Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarGikk på Loette i 10 år, gikk rett tilbake til normal syklus og eggløsning da jeg sluttet i august, men ikke gravid ennåLykke til med prøvingen!
Tusen takk for det, og lykke til der ogsåSå braMed første sluttet jeg i mai, positiv test i juli. Med andre sluttet jeg på pilla i september, positiv test månedskifte nov/des
Oi så spennende!Tok siste pille 17.mai 2015, bortfallsblødning, 1 mensen og ved neste testet jeg positivtLange sykluser på 41-44 dager så jeg testet positivt 19.august 2015
![]()
Håper du blir gravid snartSluttet på piller etter 6 år ifjor i mai, fant ut jeg var gravid i juni, men mistet i ma i august ... fremdeles ikke blitt gravid..

Oi så spennende!Hva var syklusen din før p-pille bruk og hvordan etter graviditet? Min syklus var 28 dager, blir spennende å se hvor lenge den blir når jeg slutter på p-pillen
![]()

TakkHåper du blir gravid snart![]()
Oi det er lenge, hadde du regelmessig syklus med engang du sluttet på Oralcon?Her tok det 15 mnd etter jeg slutta på oralcon![]()
På ingen måteOi det er lenge, hadde du regelmessig syklus med engang du sluttet på Oralcon?![]()