Gravid etter p-pille bruk

Med første sluttet jeg i mai, positiv test i juli. Med andre sluttet jeg på pilla i september, positiv test månedskifte nov/des

Tok siste pille 17.mai 2015, bortfallsblødning, 1 mensen og ved neste testet jeg positivt :) Lange sykluser på 41-44 dager så jeg testet positivt 19.august 2015 :)

Slutta med pilla etter 10 år, gikk rett inn i vanlig syklus, men brukte 1 år på å bli gravid med nr 1. Med nr to gikk jeg også rett inn i vanlig syklus og brukte 6 mnd på å bli gravid.

Nå sist gikk jeg på p-pille ca 1 år, og spiren satt på første pp etter mensen var kommet tilbake. Med forrige hadde jeg gått på p-pille i 2-3 år og brukte da 7 måneder før spiren satt. Det kan nok variere.:)

Sluttet på piller etter 6 år ifjor i mai, fant ut jeg var gravid i juni, men mistet i ma i august ... fremdeles ikke blitt gravid..

Brukte 3 mnd etter pilleslutt den gang. Hadde da gått 7 år På pillen uten stopp.

Tok siste pille 17.mai 2015, bortfallsblødning, 1 mensen og ved neste testet jeg positivt :) Lange sykluser på 41-44 dager så jeg testet positivt 19.august 2015 :)
Oi så spennende!:):) Hva var syklusen din før p-pille bruk og hvordan etter graviditet? Min syklus var 28 dager, blir spennende å se hvor lenge den blir når jeg slutter på p-pillen :D

Oi så spennende!:):) Hva var syklusen din før p-pille bruk og hvordan etter graviditet? Min syklus var 28 dager, blir spennende å se hvor lenge den blir når jeg slutter på p-pillen :D

Helt ærlig vet jeg ikke.. Starta på pillen da jeg var 14 og ble sammen med samboeren. Men etter fødsel gikk jeg på Cerazette i 5mnd før vi slutta jula 16. Etter det var den alt fra 40-26 dager. Begynte å stabilisere seg rundt 30-33 dager etter sommeren 17, men ble overraskende gravid i oktober (endte i MA i januar), så nå vet jeg ikke :hungover:

Ble gravid nå i des/jan mens jeg gikk på Loette jeg.. er jo veldig liten sjangs, men går ann! Første gangen jeg skulle prøve å bli gravid fikk jeg positiv test 4 uker etter pilleslutt.. men mistet i MA i uke 14. Er nå 8+3, og håper det går helt i mål denne gangen :)

Gikk på p-piller i sikkert 13 år eller noe sånt. Slutta på de i starten av oktober og ble gravid i januar :)

Her tok det 15 mnd etter jeg slutta på oralcon :)

Oi det er lenge, hadde du regelmessig syklus med engang du sluttet på Oralcon?:)
På ingen måte :p Kunne aldri vite om/når jeg hadde el, så fikk pergo og ble gravid i første pausemnd :) Nå etter fødsel derimot kan jeg nesten stille klokka etter syklusen, så var nok hormonelle problemer den gang :)

Back
Topp