Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Tusen takk for det, og lykke til der ogsåGikk på Loette i 10 år, gikk rett tilbake til normal syklus og eggløsning da jeg sluttet i august, men ikke gravid ennå Lykke til med prøvingen!
Så bra Håper det går like fort her også, tenker å slutte på pillen i juli caMed første sluttet jeg i mai, positiv test i juli. Med andre sluttet jeg på pilla i september, positiv test månedskifte nov/des
Oi så spennende! Hva var syklusen din før p-pille bruk og hvordan etter graviditet? Min syklus var 28 dager, blir spennende å se hvor lenge den blir når jeg slutter på p-pillenTok siste pille 17.mai 2015, bortfallsblødning, 1 mensen og ved neste testet jeg positivt Lange sykluser på 41-44 dager så jeg testet positivt 19.august 2015
Håper du blir gravid snartSluttet på piller etter 6 år ifjor i mai, fant ut jeg var gravid i juni, men mistet i ma i august ... fremdeles ikke blitt gravid..
Oi så spennende! Hva var syklusen din før p-pille bruk og hvordan etter graviditet? Min syklus var 28 dager, blir spennende å se hvor lenge den blir når jeg slutter på p-pillen
TakkHåper du blir gravid snart
Oi det er lenge, hadde du regelmessig syklus med engang du sluttet på Oralcon?Her tok det 15 mnd etter jeg slutta på oralcon
På ingen måte Kunne aldri vite om/når jeg hadde el, så fikk pergo og ble gravid i første pausemnd Nå etter fødsel derimot kan jeg nesten stille klokka etter syklusen, så var nok hormonelle problemer den gangOi det er lenge, hadde du regelmessig syklus med engang du sluttet på Oralcon?