Jeg har så mareritt hele tiden at jeg blir helt sliten. Drømmer at jeg er med familien og at di forsvinner en etter en på di mest grusomme måtene. Inatt har jeg nesten ikke sovet pga mareritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoff det hørtes ikke noe hyggelig ut! Tenk hvor mye drømmer kan påvirke ossJeg har så mareritt hele tiden at jeg blir helt sliten. Drømmer at jeg er med familien og at di forsvinner en etter en på di mest grusomme måtene. Inatt har jeg nesten ikke sovet pga mareritt
Blir faktisk litt brydd av å se på det nye programmet Forræder på tv2 med Jonas etter denne drømmen som jeg husker så tydelig…..Herregud hva er det som foregår i hodet mitt om natten?!?! Hadde den heteste affæren med youtuberen(?) Jonas Lihaug Fredriksen Han som var med på Gi Labb på tv2 med hunden Otto. Verden var apokalyptisk og det gikk hett for seg med oss for å si det slik Altså han er jo kjekk han, men hvor i alle dager kom dette fra Kun sett han på det programmet tidligere i sommer.
Det hadde vært noe! HeheOmg må skrive dette ned før jeg glemmer det igjen
Så jeg var som nå 3 mnd på vei i drømmen, men tydeligvis var det vanlig å allerede da prøve på neste, for man fikk visst EL
Jeg og mannen fikk det visst til på første forsøk, men det var @Maggie86 og @Lillafrosk tror jeg som sendte meg bilder av testene mine og bare see, de er positive jo!
Så da måtte vi forberede oss på at jeg skulle føde på nytt 3 mnd etter den første
Det verste var jo at dette ikke var rart i det hele tatt, dette var helt normalt!
Omg må skrive dette ned før jeg glemmer det igjen
Så jeg var som nå 3 mnd på vei i drømmen, men tydeligvis var det vanlig å allerede da prøve på neste, for man fikk visst EL
Jeg og mannen fikk det visst til på første forsøk, men det var @Maggie86 og @Lillafrosk tror jeg som sendte meg bilder av testene mine og bare see, de er positive jo!
Så da måtte vi forberede oss på at jeg skulle føde på nytt 3 mnd etter den første
Det verste var jo at dette ikke var rart i det hele tatt, dette var helt normalt!
Ånei! Mannen drømte for noen dager siden at jeg insisterte på å drikke rødvin selv om jeg er gravid, han ble litt stressa han ogsåDet siste jeg drømte var at jeg var på byen med alle vennene våre og at jeg måtte drikke alkohol, ellers ville de jo oppdage at jeg var gravid. Samtidig var jeg livredd for å skade babyen. Var ganske stressa da jeg våkna