Gravid drømmer

Jeg har så mareritt hele tiden at jeg blir helt sliten. Drømmer at jeg er med familien og at di forsvinner en etter en på di mest grusomme måtene. Inatt har jeg nesten ikke sovet pga mareritt ☹️

Jeg har så mareritt hele tiden at jeg blir helt sliten. Drømmer at jeg er med familien og at di forsvinner en etter en på di mest grusomme måtene. Inatt har jeg nesten ikke sovet pga mareritt ☹️
Hoff det hørtes ikke noe hyggelig ut! Tenk hvor mye drømmer kan påvirke oss:arghh:
Jeg bruker ellers å drømme mye rart, også en del mareritt, men nå etter jeg ble gravid har det vært veldig stille. Jeg husker i allefall ikke det jeg har drømt om.

Usj jeg drømte i natt at jeg begynte å blø, og da jeg våknet tok det noen sekunder før jeg skjønte at det hadde vært en drøm. :smiley-ashamed004 Drømmen minnet sånn om alle gangene jeg har trodd/håpet at jeg var gravid men så har mensen kommet :wtf:

Herregud hva er det som foregår i hodet mitt om natten?!?! Hadde den heteste affæren med youtuberen(?) Jonas Lihaug Fredriksen :laughing001 Han som var med på Gi Labb på tv2 med hunden Otto. Verden var apokalyptisk og det gikk hett for seg med oss for å si det slik :smiley-ashamed004 Altså han er jo kjekk han, men hvor i alle dager kom dette fra :laughing002 Kun sett han på det programmet tidligere i sommer.

I natt har jeg nesten bare drømt drømmer som involverer mat :hilarious: Visste vel sånn underbevisst at jeg var sulten og trengte mat. Nå ligger jeg og drikker en sånn næringsdrikk jeg har fått på blå resept nå, så skal jeg prøve å sove litt til :p

Har så rare drømmer. I natt drømte jeg at jeg kunne kjenne livmoren rett under navelen- og det var hele drømmen :hilarious: Forrige gravididet var det veldig dramatiske drømmer hvor det skjedde mye, men nå er det stort sett bare en liten ting og så ferdig!

Sovna i sted og drømte litt av hvert.

Da jeg holdt på å sovne så jeg et lasteskip rundt India som var digert fullt med sånn lastebil lastebokser som var på den ene siden av båten som holdt på å kantre, så våkna jeg.

Drømte så at jeg var på et gammelt hotell fra lenge siden og at det var liv der som jeg kunne se av mennesker som nå liksom var døde og at det var fest. Den ene kelneren flørtet med meg og plutselig hvis han tok meg i hånden kunne han teleportere meg et annet sted i spøkelsesverden så de som var levende ikke kunne se meg mer. Så var det pirater som var ute etter meg, lol.

Vi er invitert til en fest med gatsby tema i helga, så vet ikke om dette har noe med saken å gjøre.

Herregud hva er det som foregår i hodet mitt om natten?!?! Hadde den heteste affæren med youtuberen(?) Jonas Lihaug Fredriksen :laughing001 Han som var med på Gi Labb på tv2 med hunden Otto. Verden var apokalyptisk og det gikk hett for seg med oss for å si det slik :smiley-ashamed004 Altså han er jo kjekk han, men hvor i alle dager kom dette fra :laughing002 Kun sett han på det programmet tidligere i sommer.
Blir faktisk litt brydd av å se på det nye programmet Forræder på tv2 med Jonas etter denne drømmen som jeg husker så tydelig….. :smiley-ashamed004

Omg må skrive dette ned før jeg glemmer det igjen :hilarious:
Så jeg var som nå 3 mnd på vei i drømmen, men tydeligvis var det vanlig å allerede da prøve på neste, for man fikk visst EL :p
Jeg og mannen fikk det visst til på første forsøk, men det var @Maggie86 og @Lillafrosk tror jeg som sendte meg bilder av testene mine og bare see, de er positive jo! :laughing021
Så da måtte vi forberede oss på at jeg skulle føde på nytt 3 mnd etter den første :smiley-ashamed004
Det verste var jo at dette ikke var rart i det hele tatt, dette var helt normalt!

Så jeg var som nå 3 mnd på vei i drømmen, men tydeligvis var det vanlig å allerede da prøve på neste, for man fikk visst EL :p
Jeg og mannen fikk det visst til på første forsøk, men det var @Maggie86 og @Lillafrosk tror jeg som sendte meg bilder av testene mine og bare see, de er positive jo! :laughing021
Så da måtte vi forberede oss på at jeg skulle føde på nytt 3 mnd etter den første :smiley-ashamed004
Det verste var jo at dette ikke var rart i det hele tatt, dette var helt normalt!
Det hadde vært noe! Hehe :laughing002

Å, hjelp, hvor jeg er glad det ikke er slik :P

Det siste jeg drømte var at jeg var på byen med alle vennene våre og at jeg måtte drikke alkohol, ellers ville de jo oppdage at jeg var gravid. Samtidig var jeg livredd for å skade babyen. Var ganske stressa da jeg våkna :sad010

Det siste jeg drømte var at jeg var på byen med alle vennene våre og at jeg måtte drikke alkohol, ellers ville de jo oppdage at jeg var gravid. Samtidig var jeg livredd for å skade babyen. Var ganske stressa da jeg våkna :sad010
Ånei! Mannen drømte for noen dager siden at jeg insisterte på å drikke rødvin selv om jeg er gravid, han ble litt stressa han også :smiley-ashamed004

Så denne videoen før jeg sovnet, så jeg drømte at jeg i skjul tok test, og fant ut at det er en gutt! Mens jeg lot alle andre fortsette å håpe på en jente :hilarious:

Forrige graviditet drømte jeg mye. Alt fra at jeg fødte ungen til merkelige intime drømmer, mye mareritt også som jeg ikke husker lenger. Hittil har jeg ikke drømt noe jeg kan huske, bank i bordet! Håper i såfall bare på fine drømmer

Back
Topp