Gravid drømmer

Teeny

Teeny
Julegavene 2019
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Stjal denne fra mars gruppa.

Ville dele min drøm fra i dag:

Sov på dagen i dag og hadde en sær drøm om at jeg var på båt og gikk inn i et rom hvor det var et slags kar eller kunstig inkubator med vann i og jeg måtte styre denne AI maskinen til å skape en slags AI barn som jeg skulle designe. Puttet noen ingredienser av celler som skulle bli til armer og bein og begynte å lage en jente med svart halvlangt hår og mørkeblå øyne og kunne se inn i framtiden av et klipp hvor hun drev med turn. Hun lå i vannet og var ca 1 år og hadde fått hode, armer og bein, men magen og brystet var ikke ferdig så våkna jeg. Veldig merkelig drøm!

Stjal denne fra mars gruppa.

Ville dele min drøm fra i dag:

Sov på dagen i dag og hadde en sær drøm om at jeg var på båt og gikk inn i et rom hvor det var et slags kar eller kunstig inkubator med vann i og jeg måtte styre denne AI maskinen til å skape en slags AI barn som jeg skulle designe. Puttet noen ingredienser av celler som skulle bli til armer og bein og begynte å lage en jente med svart halvlangt hår og mørkeblå øyne og kunne se inn i framtiden av et klipp hvor hun drev med turn. Hun lå i vannet og var ca 1 år og hadde fått hode, armer og bein, men magen og brystet var ikke ferdig så våkna jeg. Veldig merkelig drøm!
Gøy, har du eller mannen mørkt hår og blå øyne?
Men er mye rare drømmer når man går gravide :laughing025

Gøy, har du eller mannen mørkt hår og blå øyne?
Men er mye rare drømmer når man går gravide :laughing025
Jeg har mørkt hår, nesten svart og brune øyne. Mannen er mørkblond, var mye lysere som yngre og har grønne øyne. Våre 3 gutter er blonde og har grønne, blå og brune øyne. Syns det er rart at ingen har fått mørkt hår!?

Jeg har mørkt hår, nesten svart og brune øyne. Mannen er mørkblond, var mye lysere som yngre og har grønne øyne. Våre 3 gutter er blonde og har grønne, blå og brune øyne. Syns det er rart at ingen har fått mørkt hår!?
Kanskje det er jenta med blå øyne og ravnsort hår som kommer :Heartred

Dette blir gøy, jeg drømmer ofte mye rart - men spesielt mye som gravid :hilarious:

Inatt så drømte jeg at det var en dame godt opp i 40-50årene som hadde sneket seg inn i dusjrommet (enkeldusj) hvor mannen min dusjet :hilarious: jeg ble så sint på henne, hun forklarte at hun "bare ventet på tur". Og mannen kunne jo ikke gå noen vei, siden han måtte stå med frontpartiet inn mot veggen :p

Og litt senere i drømmen så ble vi tatt til fange av noe slag, og måtte sitte i en stor ring og det ble kastet sånne tunge keramitt potter fra noen i midten - og dersom den traff deg i hode så døde du.. også var det litt sånn at dersom den traff deg et annet sted på kroppen - så ble morderne å vurdere om de skulle gå inn for å sikte på deg for å drepe deg eller bare kaste "random" videre... jeg våknet etter at 2-3 stykker hadde blitt drept :hilarious:

Og for noen dager siden drømte jeg om at en lekker mann begynte å flørte med meg - men våknet før det ble en affære :bag::hilarious:

Drømmer mye nå ass, ikke alltid veldig behagelige drømmer, utrolig mange dramatiske hendelser i natt!
Bortsett fra én jeg vil huske: var på TUL og alt var fint, ble målt et par dager lenger, så 8 uker ca. Håper jeg får høre det samme om 2 uker!

Jeg drømmer alltid om ekser når jeg er gravid- det er HELT sært! Dagen før jeg testa positivt drømte jeg at jeg hadde sex med en eks (jeg snakker i søvne, og heldigvis heter mannen og eksen det samme, hahaha).

I natt drømte jeg at jeg måtte tisse hele tiden og tisset over alt. Var og våken 2 ganger og tisset i natt :laughing021

Fyfader, drømmer så sykt mye nå! Helt spesielle ting også. Forrige gang startet ikke drømmene før halvveis i svangerskapet. Så synes det er litt tidlig nå…

Jeg drømmer alltid om ekser når jeg er gravid- det er HELT sært! Dagen før jeg testa positivt drømte jeg at jeg hadde sex med en eks (jeg snakker i søvne, og heldigvis heter mannen og eksen det samme, hahaha).
Herlighet, i natt har jeg drømt om eksen :laughing002 Av en eller annen grunn så hadde vi funnet ut at vi ville være sammen igjen… Drev og snek oss rundt på jobben hans, så ingen skulle merke det. Men siden vi begge er gift så ville vi ikke kysse eller ha sex av hensyn til dem. Plutselig giftet vi oss, og jeg FIKK 1-åringen hans av det som i drømmen var blitt eks-konen hans. Må bare le, over 10 år siden vi var sammen. Jeg har vært med mannen i 8, og han med sin kone i 9-10 år tror jeg :laughing002

Kom på hva jeg drømte i natt :laughing002 Jeg var så kvalm at mamma (som ikke visste om graviditeten) ringte ambulansen og til søskenbarnet mitt som måtte følge med meg i ambulansen (skjønner absolutt ikke hvor hun kom inn, bor ikke en gang i samme by, og jeg har da en mann:laughing002). Da forsnakket jeg meg til henne som ble kjempe glad og som tydeligvis også var gravid. Hvis jeg nå får vite snart at hun faltisk er gravid så må jeg flire ;)

Herregud, jeg hadde sexdrøm om mannen i natt. Hallo hormoner!

Back
Topp