Inlovewiththedream<3
Forelsket i forumet
Drømte i natt at jeg var hos legen, og at hun fortalte meg at det ser ut til å være en frisk og fin baby inni der.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho!! ^^ da jeg gikk med storebror i magen drømte pappan at jeg fødte ei juleskinke, og så spiste vi den etterpå! XD ille!! XDHer i huset er det visst ikke bare jeg som har rare (baby)drømmer. Mannen fortalte han hadde hatt en veldig merkelig drøm i natt:
Ham skulle kjøre meg til legen og klarte først å rote seg bort på en liten landevei - jeg hadde visst blitt sur fordi vi ville komme for sent, men så fant han en gammel dame i skogen som viste oss hvor vi skulle kjøre.
Når vi endelig kom frem, så var ikke fastlegen min der, så ble undersøkt av en gynekolog i stedet. Magen min var langt fra stor (vi er jo tross alt langt fra november) - men ett par dager senere måtte jeg plutselig føde. Og ut kom en 85cm lang og 8kg tung baby ut?! Hadde visst bare glidd rett ut, uten hjelp av legen og virket ganske så fornøyd - begynte å ligne på oss noen timer senere. Når han spurte legene hva som skjedde spurte de som vi hadde vært hos denne gynekologen - som viste seg å være en mad scientist som testet ut hurtigvoksende babypulver/ teknologi på gravide kvinner. Og at vi bare måtte forberede oss på ett megabarn. ^-^
HahaHoho!! ^^ da jeg gikk med storebror i magen drømte pappan at jeg fødte ei juleskinke, og så spiste vi den etterpå! XD ille!! XD
Genital?! XD ååå som jeg ler! Trøtt sa du?Hahagenital drøm
![]()
Åh herreguuuud!!! Nå lo jeg jammen meg godt her!!!!!!Hoho!! ^^ da jeg gikk med storebror i magen drømte pappan at jeg fødte ei juleskinke, og så spiste vi den etterpå! XD ille!! XD
Oh nooooes >< hahaha - autocorrect ftw! cheersGenital?! XD ååå som jeg ler! Trøtt sa du?![]()
Fantastisk!Oh nooooes >< hahaha - autocorrect ftw! cheers![]()
Haha drømte inatt at jeg var på ferie i utlandet et sted med søstrene mine, og jeg var gravid. Men så så vi en så innmari kul bar at jeg glemte plutselig helt bort jeg at jeg jo var gravid, så bestilte en øl og drakk den... så kom jeg plutselig på at den skulle jeg ikke ha drukket (!!), så helte i meg masse vann etterpå, og var helt fortvila når jeg våknaNB: ja har drømt masse rart....
![]()
Akkurat det drømmer jeg også at jeg drikker masse alkohol også kommer jeg på at jeg er gravid, drømmer også at jeh glemmer baby over alt Hahaha... er så funny. Særlig at man liksom glemmer at man er gravid hahaha...HeheheAkkurat det drømmer jeg også at jeg drikker masse alkohol også kommer jeg på at jeg er gravid, drømmer også at jeh glemmer baby over alt
![]()