Gravid drømmer?

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Er det noen andre her som har hatt crazy drømmer siden de ble gravide? :p

Her drømte jeg en natt at jeg fikk en asiatisk baby.. Begynte å grine siden samboer er latino og jeg er norsk, haha! Og i natt drømte jeg at jeg fikk en jente og kalte henne Andalucia.. Vi var i Malaga i sommer, så jeg regner med at det er der det kom fra, haha :p Har hatt mange andre også, men disse var de jeg husket i farten :)

Har hatt MANGE rare drømmer ja ^-^ noen koselige/merkelige, andre bare rare. Har for eksempel drømt at ene foten min ble til en colaflaske...og måtte være forsiktig når jeg gikk så flasken ikke skulle knuse

I natt drømte jeg at jeg skulle til første lege timen som gravid og ingen brydde seg og ble sendt videre fire ganger før jeg ga opp og ble rasende siden ingen lege brydde seg om at jeg var gravid og gjerne ville gjøre se tingene man skal på den første timen og at jeg så utrolig gjerne ville høre hjertet slå <3

Lenge siden jeg har drømt nå, men drømte mye rart en periode. Værste drøm var at jeg satt på do å så på tissestrålen at den ble rød, og etterhvert kom masse rart med sjøtema ut.:confused2 Jeg fortalte mannen i drømmen at det hadde gått galt, og han sa at det kom til å gå bra.
Heldigvis bare en drøm!!!!!

Jeg har hatt veldig mange rare drømmer, og til min store fortvilelse så er jeg enten utro eller det er makabre drømmer.. :-( :-/ Husker dette veldig godt fra forrige svangerskap også.. Mange ganger jeg våknet og var ganske redd og fortvilet.. sambo merker det på meg nå, jeg er så urolig i søvne..

Drømmer sinnsykt masse rart her og, synes egentlig det er ganske morsomt, men har våkna skikkelig svett og anspent fra mareritt et par ganger. Har drømt overraskende lite om graviditet og babyer da...

Drømmer helt villt masse rart, ja! Både utroskap og andre kinky drømmer jeg ikke aner hvor kommer fra, haha, og til mareritt og ekstremt mye uten sammenheng.

Inatt drømte jeg at jeg var på en fest og drakk masse vin, også kom jeg plutselig på at jeg var gravid, så våknet jeg.. Drømmer ofte at jeg glemmer at jeg er gravid, men tror ikke det er så stor sjanse for det i virkeligheten :P

Har hatt MANGE rare drømmer ja ^-^ noen koselige/merkelige, andre bare rare. Har for eksempel drømt at ene foten min ble til en colaflaske...og måtte være forsiktig når jeg gikk så flasken ikke skulle knuse
Akkurat sånn har eg det og :-)

Haha drømte inatt at jeg var på ferie i utlandet et sted med søstrene mine, og jeg var gravid. Men så så vi en så innmari kul bar at jeg glemte plutselig helt bort jeg at jeg jo var gravid, så bestilte en øl og drakk den... så kom jeg plutselig på at den skulle jeg ikke ha drukket (!!), så helte i meg masse vann etterpå, og var helt fortvila når jeg våkna :p NB: ja har drømt masse rart....:D

Har helt sinnsyke drømmer, noen er så drøye at jeg ler høyt for meg selv når jeg våkner :p

I natt drømte jeg at jeg var så tissetrengt at jeg ikke hadde plass til alt i blæra, så vi måtte fordele tisset på venninnene mine sine blærer, ellers ble det ikke plass til babyen i magen. Drømmer helt ville ting for tiden. Drømte forsovet også at eksen ble påkjørt og drept inatt:wideyed:

Her i huset er det visst ikke bare jeg som har rare (baby)drømmer. Mannen fortalte han hadde hatt en veldig merkelig drøm i natt:

Ham skulle kjøre meg til legen og klarte først å rote seg bort på en liten landevei - jeg hadde visst blitt sur fordi vi ville komme for sent, men så fant han en gammel dame i skogen som viste oss hvor vi skulle kjøre.
Når vi endelig kom frem, så var ikke fastlegen min der, så ble undersøkt av en gynekolog i stedet. Magen min var langt fra stor (vi er jo tross alt langt fra november) - men ett par dager senere måtte jeg plutselig føde. Og ut kom en 85cm lang og 8kg tung baby ut?! Hadde visst bare glidd rett ut, uten hjelp av legen og virket ganske så fornøyd - begynte å ligne på oss noen timer senere. Når han spurte legene hva som skjedde spurte de som vi hadde vært hos denne gynekologen - som viste seg å være en mad scientist som testet ut hurtigvoksende babypulver/ teknologi på gravide kvinner. Og at vi bare måtte forberede oss på ett megabarn. ^-^

Drømmer bare masse rare drømmer om jobben... Som om jeg ikke tenker nok på den :meh:

Haha, ja ikke sant. I tillegg måtte vi innom butikken å kjøpe bursdagsgaver til alle vi skulle besøke, men så hadde de bare kimchi nudler siden det var en koreansk matbutikk...
Logisk ^-^ Hadde vel bare manglet å handlet gavene inn i Sør Korea da ;)

Jeg drømmer ofte ar jeg røyker. Som regel vet jeg at jeg er gravid i drømmen, men skal jo bare ha en røyk liksom!

Har ikke røyka på 6 år :p

Har ikke drømt noe særlig enda. Har drømt om SA to ganger da, men det er bare fordi jeg har vært litt nervøs :)

Back
Topp