Gravid? =D

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
Testet meg i går med strimmel test, det kom to streker, men den eine var nesten usynlig.. Tok ny strimmel test i dag, akkurat lik. gjekk å kjøpte "skikkelige" tester, og var det og to streker på, men veldig vanskelig å se den eine streken (ikke morgen urin). Strek er jo strek.. Så vis 3 graviditet tester tar feil så vet ikke eg. Mens termin er 8. mars då og er 4 uker på vei i dag. Eg kommer til å ta ein ny test i mårå med morgen urin. Håper nurket holder fast <3 <3 Har kun hatt mensen 1 gang etter eg fjernet p-staven. Så me var egentlig ikke forberett på det så fort. :O men eg veldig glade <3

Og btw, er profilen min anonym?? sånt at ingen kan se kem eg er? vil ikke røpe meg før eg er 12 uker på vei.
 
Hvisker litt stille gratulerer. :) Jeg fikk en såvidt synlig strek mandag for halvannen uke siden. Tok en ny en morgnen etter, og da kunne jeg tydelig se at den var rosa, selv om den enda var veldig svak. :) Testet så tidlig som 3+2, altså 9 dpo tror jeg, så fikk veeeeeldig tidlig positiv. :) Er 4+5 nå og håper det holder til mål!

Hva mener du om profilen din er anonym? Jeg ser nicket ditt i alle fall.
 
Takk =D meine d vis du går inn å ser på meg at at ikke någe som røpe meg ^^,

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Jeg ble og gravid etter 1 mens etter at jeg fjærnet p-stav... Legen sa det kunne ta et år før kroppen var i balanse å jeg kunne bli gravid. . Det gjorde det altså ikke siden vi ble gravid etter 1 mnd.. men vi gleder oss veldig og håper at allt går bra!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er i samme båt som deg :) testet med billigstrimmel igår ikveld, legger ved bildet. Idag mårres med clearblue, svaakt kryss. Fikk testmani... Og testet med clearblue digital i ettermiddag. Den sa gravid 1-2 :-D så jeg jubler litt i stillhet. ImageUploadedByBV Forum1403817902.037844.jpgImageUploadedByBV Forum1403817926.584401.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Testet meg i går med strimmel test, det kom to streker, men den eine var nesten usynlig.. Tok ny strimmel test i dag, akkurat lik. gjekk å kjøpte "skikkelige" tester, og var det og to streker på, men veldig vanskelig å se den eine streken (ikke morgen urin). Strek er jo strek.. Så vis 3 graviditet tester tar feil så vet ikke eg. Mens termin er 8. mars då og er 4 uker på vei i dag. Eg kommer til å ta ein ny test i mårå med morgen urin. Håper nurket holder fast <3 <3 Har kun hatt mensen 1 gang etter eg fjernet p-staven. Så me var egentlig ikke forberett på det så fort. :O men eg veldig glade <3

Og btw, er profilen min anonym?? sånt at ingen kan se kem eg er? vil ikke røpe meg før eg er 12 uker på vei.
gratulerer og ja du er fullstendig anonym :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Tusen takk folkens :) nå ska Eg ta ein t test XD haha.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Ja, fekk ikke lagt ut bilde. Men ingen tvil om at den va positiv :D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Kossen kan eg rekna ut det når eg har gått på hormonsprøyter, og egentlig ikje har eggløsning av meg sjøl ? Har noen tips ? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kossen kan eg rekna ut det når eg har gått på hormonsprøyter, og egentlig ikje har eggløsning av meg sjøl ? Har noen tips ? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Vis du blei insiminert, så kan du vel prøva å regna fra då? At d e "eggløsning " så ville "mens" våre 2 uker før mens?? Någe sånt kanskje? :på


Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Tror eg fant ut 12.03 ? Kan det stemma :) eg vett jo at eg blei befrukta 16-17 juni. Når du du termin ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp