Gravid bukse

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
eg kjøpte meg ei tøff dongeri bukse på hm,følte den passa..kom heim..brukte den en gang og klare ikkje gå me den for eg synst dem stramma i magen :( eg lurte på om nåken vil kjøpe den??? Domt la den bare ligge :/ den kosta 399,- men eg tenkte selge den for 300 også kan vi dele portoen..den er str 40..

eg kjøpte meg ei tøff dongeri bukse på hm,følte den passa..kom heim..brukte den en gang og klare ikkje gå me den for eg synst dem stramma i magen :( eg lurte på om nåken vil kjøpe den??? Domt la den bare ligge :/ den kosta 399,- men eg tenkte selge den for 300 også kan vi dele portoen..den er str 40..
Har dere ikke slike facebook kjøpe/selge sider hos dere? Her har vi kjøpe/selge/gi bort side på facebook, og her selges alt mulig, veldig kjapt og enkelt! Legg ut buksa på en slik side, og selg den til 300 krr, eller hbo en sum :-)

Jobber på h&m.. Er desverre ikke lov å bytte når lappe er tatt av :-/
Så beleilig at du jobber der da :D Kan jeg spørre om en ting ? Fikk en mammabukse i gave av en veninne , som hadde bestilt den på nett. Går det an å bytte den i en str større i butikken ? Eller må den sendes i retur ? Hadde vært greit å kunne prøve den , evt bytte i en annen modell ...

Så beleilig at du jobber der da :D Kan jeg spørre om en ting ? Fikk en mammabukse i gave av en veninne , som hadde bestilt den på nett. Går det an å bytte den i en str større i butikken ? Eller må den sendes i retur ? Hadde vært greit å kunne prøve den , evt bytte i en annen modell ...
Vi har ikke kunnet tatt imot retur som er fra varer som er bestilt online før, men vi skal få det nå. Slik at hos oss får man bytte online varer når vi er ferdige med å pusse opp å bygge på! Er faktisk litt usikker på om hvordan de andre burikkene gjør det, men det skal bli hvertfall. Jeg har villa tatt med meg buksen til nærmeste h&m å spurt :-)

Back
Topp