Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for innspill!Jeg kjøpte den lange bbhugme når jeg var gravid, brukte den til å støtte opp kroppen når jeg sov. Hadde ikke klart meg uten.
Jeg brukte den ikke så mye når jeg skulle amme, kan være at jeg brukte den feil, fikk liksom ikke den støtten jeg trengte. Kan være det hadde vært bedre med den korte da.

Nå har jo ikke jeg mye erfaring, men tror det er en pute man kan sove med/sitte med, feks hvis man får smerter i rygg eller bekken. Og om det blir vanskelig etter hvert å finne en god stilling å sove i så kan den støtte. Noen av putene kan også brukes som støtte under ammingHva er en gravidpute?![]()
Lurt å kjøpe brukt!Jeg har også cozyfix og er så fornøyd! Kjøpte min brukt og betalte kun 400kr for den![]()
Takk for innspill!Bb-hugme har to puter, en stor som heter gravidpute, og en liten som heter ammepute. Kun erfaring med gravidputen, og den er heeeelt gull å sove med! Bruker den når jeg ikke er gravid også
Til amming er det personlige preferanser, men jeg syntes også CozyFix var fin derAnbefaler deg egentlig både gravidputen og en egen ammepute tror jeg
CozyFix er mindre og enklere å ta med seg rundt/om man skal bort også
![]()
Skjønner!Nå har jo ikke jeg mye erfaring, men tror det er en pute man kan sove med/sitte med, feks hvis man får smerter i rygg eller bekken. Og om det blir vanskelig etter hvert å finne en god stilling å sove i så kan den støtte. Noen av putene kan også brukes som støtte under amming![]()