Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri blitt spurt tror jeg.. Men jeg er jo såpass ung enda så tror alle skjønner det var uplanlagt. Gledelig overraskelse uansett![]()
ÅjaKanskje derfor ingen spurte første gangen heller, var 20 da jeg ble gravid. Men det var planlagt, og vi hadde vært sammen i fem år da.![]()
Åjaja jeg var 20 selv, fylte 21år nå for 2 uker siden bare. Tror at med så ung alder tenker de fleste at det ikke er planlagt, men jeg vet om mange i tjue åra som ønsker seg barn så
litt rart, men tror det kan være en grunn til at spørsmålene uteblir
Hah! Det skal jeg svare neste gang noen spør for å se hvordan de reagerer. Kanskje de blir like utilpass som jeg blir når spørsmålet kommer.Fikk spørsmål en gang forrige graviditet. Hadde vært sammen med mannen i ti år, 29 år, ferdig med utdanning noen år før, kjøpt rekkehusog stasjonsvogn og syntes det ganske opplagt var planlagt liksom.
Svarte noe som "når vi har klart å ikke få barn på ti år sammen er det vel ganske sannsynlig at det faktisk var planlagt". Men hadde lyst å svars "åja, du mener om jeg brukte prevansjon når jeg hadde sex med mannen min eller ikke? Nei, hadde sex uten kondom, var planlagt denne her".
Tror ingen tør å spørre etter at vi gjennomgikk et svangerskapsavbrudd 18+2 sist. De fleste antar nok at det er planlagt![]()
Kan ikke si jeg tar meg nær eller irriterer meg over å få det spørsmålet.
Vi venter vår fjerde sammen og har begge kjønn. Den lille i magen var ikke planlagt og jeg synes ikke det er så rart at folk blir overrasket. Men å bli så sjokkert over at vi skal ha nr.4 at man ikke en gang sier "gratulerer", reagerer jeg på!