Gratulerer med

Kom på at mormora mi brukte å stryke treningstøyet sitt før hun dr på trim. <3 Hun strøk alt hun. :) Jeg gidder så vidt å stryke dukene mine...

Haha, hun hørtes søt ut :D
 
Ja verdens beste. <3
 
Kom på at mormora mi brukte å stryke treningstøyet sitt før hun dr på trim. <3 Hun strøk alt hun. :) Jeg gidder så vidt å stryke dukene mine...

Bestemoren min brukte ikke treningstøy, men hun strøk press i bestefars truser og stilongs.
 
Bestemoren min brukte ikke treningstøy, men hun strøk press i bestefars truser og stilongs.

Det gjorde mormor også. Hun strøk sengeklærne også. :O Hun var ganske sjokkert over hvor slaskete vi barnebarna var. :p
 
Det gjorde mormor også. Hun strøk sengeklærne også. :O Hun var ganske sjokkert over hvor slaskete vi barnebarna var. :p
Haha, verre for hver eneste generasjon ;) Mamma er litt oppgitt over meg også, fra tid til annen!
 
Tør ikke tenke på hvordan snuppa blir om det blir verre enn meg :p haha
 
ImageUploadedByBV Forum1362770762.867238.jpg

Hun får overta denne boken når hun flytter hjemmefra :p
 
ImageUploadedByBV Forum1362772039.075916.jpgImageUploadedByBV Forum1362772064.249468.jpg

Her står alt du trenger å vite, alt fra hvordan du gir en bj til hvordan man lager marmelade ;)
 
Ha ha ha.. Sånn bok skulle jeg hatt.
 
Ja, den er kjekk :D Hadde helt glemt den av, men nå skal jeg jammen begynne å benytte meg av den :p
 
Ja, dere får minne meg på det om en sånn 18-19 år :p haha
 
Back
Topp