Gratulerer med

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
....Kvinnedagen fine augustdamer. :D
 
Hurra for oss :D
 
Hipp hurra for alle oss!
Feirer dagen med å stryke skjorter, bake kake og vaske huset :)

(Noen feminister som lar seg provosere?)
 
Skikkelig femtitaklsfru som stryker skjorter. Tipper du egentlig sitter i sofaen og slasker deg foran tv oh fikler på paden. :p
 
Ja gratulerer til dere alle :)

Men, må innrømme at jeg ikke helt ser nytten av denne dagen her til lands lenger.
 
Ja gratulerer til dere alle :)

Men, må innrømme at jeg ikke helt ser nytten av denne dagen her til lands lenger.
Det er i solidaritet med alle verdens kvinner. Når vi har det så bra så må vi hjelpe andre kvinner å oppnå det samme som oss. :)
 
Det er i solidaritet med alle verdens kvinner. Når vi har det så bra så må vi hjelpe andre kvinner å oppnå det samme som oss. :)
Fog det er for å vise kor langt vi har komt :) det er faktisk ikkje SÅ lenge sia damene måtte gå heime med hus og barn ;)
 
Kunne godt tenkt meg å gå hjemme med hus og barn, haha :p
 
Det er i solidaritet med alle verdens kvinner. Når vi har det så bra så må vi hjelpe andre kvinner å oppnå det samme som oss. :)
Veldig bra sagt! *klapper*
 
:) Men seriøst. Stryker du skjorter?
 
Nei? :p Jeg lå i senga :)
 
:) Men seriøst. Stryker du skjorter?
Haha :)


Hot" tips ang skjorter er å henge dei opp på kleshenger (gjerne ute) etter å ha rista dei litt. Og plast, ikkje tre henger til kvite skjorter (spesielt dersom dokke henger dei ut) fordi det kan farge ut. Uansett! Poenget eg prøver å komme fram til er at eg slapp å stryke bunadsskjorta mi ein gong, fordi eg berre gang den skikkelig opp ;);)
 
Aldri la dere lure til å kjøpe "strykefrie" skjorter. Det er bare tull, de blir skrukkete de også!
 
Aldri la dere lure til å kjøpe "strykefrie" skjorter. Det er bare tull, de blir skrukkete de også!
Vet! Her stryker mannen selv. Jeh tar storrbror sine.
 
Aldri la dere lure til å kjøpe "strykefrie" skjorter. Det er bare tull, de blir skrukkete de også!

You don't say...
eksen har gått fem på mer enn en gang.. Eneste strykefrie som har holdt seg er en sånn som skulle være skrukkete, og ei linskjorte.
 
Kom på at mormora mi brukte å stryke treningstøyet sitt før hun dr på trim. <3 Hun strøk alt hun. :) Jeg gidder så vidt å stryke dukene mine...
 
Back
Topp