Gratulerer med dagen!:)

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Gratulerer med dagen alle sammen! Håper dere får en fin nasjonaldag med venner og familie:)

Her i Bergen håper vi at regnet holder seg borte et par timer til slik at vi får med oss hovedprosesjonen uten å bli søkk våte:p

Gratulerer med dagen :) Spennende å se om det er noen som får et 17. mai-barn :)

Gratulerer med dagen :) En fin dag å holde seg inne ;)

Gratulerer med dagen! Holdt regnet seg unna? Har hatt stort sett pent, men variabelt her idag. Plutselig litt regn, men det verste kom ikke før 17.00, da styrtregnet det voldsomt og gikk over i haggel. Ble ganske våte gitt, men skulle bare hjem likevel

Her fikk barnetoget med seg en del sol, mens resten av borgerne måtte nøye seg meg regn senere på dagen. Spist mye kake og god mat. Gratulerer til alle ♡

Gratulerer med dagen :) En flott dag men mine hovne føtter er glad for at den går mot slutten :p

Gratulerer med dagen :)

Utslitt etter å ha gått i barnetoget.. Spist masse is og kaker.. For i dag var det lov. I morgen er det diakost igjen og målinger tar vi på tirsdag :p

Gratulerer med dagen alle sammen! ☺️ Her har jeg jaggu holdt ut i hele dag, til og med gått i tog. Været har heldigvis vært bra stort sett hele dagen, med litt regn på ettermiddagen når folketoget var☺️

Gratulerer med dagen alle sammen :)

Har gått i barnetog med barnehagen til storebror i dag, og klarte faktisk å gå i hele toget. Heldigvis stoppet vi noen ganger og vi gikk så sakte så det gikk overraskende bra :P

veldig sliten nå da, etter en lang dag... :) kanskje jeg faktisk får sove når jeg går å legger meg i kveld.

Back
Topp