Gratulere på facebook??

For at det skal lekke ut på face, så tenker jeg at man MÅ jo allerede ha informert noen.. Og man informerer jo de nærmeste først. Så de vet det som regel, om de har lest meldinger/tatt telefonen, når det så kommer på face..
Jeg syns det var utrolig koselig med gratulasjoner der inne, så slapp jeg å reklamere så innmari og.. [8D]

Joda klart det er hyggelig med gratulasjoner[:)]
Men når det bare er en time siden man fødte, så kan man jo f eks ta det på innboksen..
Virker nesten som det er om å gjøre å få sagt det først..
Da jeg fødte sist, sa min søster det til en venninne når vi var på vei opp på kk, hun fortalte det videre til en person og plutselig viste alle det, endte opp med at barnefar(som jeg ikke hadde snakket med på 9 mnd) og en venninne av han stod utenfor døren når jeg fødte!
Jordmor kastet de ut heldigvis..
Bare mener at man kan jo tenke litt[:)]

frekt at noen gratulerer på fb før man får fortalt det selv?! nei, nå får dere rulle inn!!! er jo bare koslig med gratulasjoner!!! Og man kan jo selv legge ut bilde av barnet og vise frem, selv om noen har gratulert før vel?![8|]

detta blir jo bare helt teit!!

ORIGINAL: 2søte

ORIGINAL: ¤BabySunshine¤

Jeg ville aldri vært den første som gratulerte uten at personen selv hadde skrevet at "xx har kommet til verden" etc, men om flere allerede har begynt å gratulere kan jeg godt slenge meg på..

Jeg også. Er jo noen ganger de ikke er på facebook selv før noen dager etter. Og vi har bare informert de nærmeste, så har jungeltelegrafen gått. Litt annerledes med å annonsere en graviditet.

Samma her [;)]

I gamle dager, da jeg fødte (2007), var jo ikke dette noe særlig til problem. Men i dag hadde jeg satt stor pris på at folk gratulerte, så lenge jeg selv hadde kunne gitt beskjed til mine aller nærmeste først.

Er ikke lenge siden jeg så at ei god veninne av meg hadde født pga ørten gratulasjoner på FB. Jeg ble ganske så snurt over at hun ikke hadde sendt melding engang.. Viste seg at ungen hadde kommet for 1 time siden!!![&:][&:][&:] Er helt vanvittig hvor fort ting blir publisert "nå til dags"...

ORIGINAL: Ancita

Er ikke det litt "frekt" å skrive gratulerer på facebookveggen til noen når de har født, før de har fått informert om det selv? Har sett dette 3 ganger nå..også kommer det en haug med gratulasjoner etter av andre folk..
Og jeg tenker at det er jo ikke sikkert den som har født vil at alle på facebook skal vite det enda?
Personen vil jo kanskje dele den gode nyheten selv med vennene sine?

Da vet jeg ihvertfall hva jeg ikke skal gjøre når du har født! Hihi[:D]

ORIGINAL: |Lica|

ORIGINAL: Ancita

Er ikke det litt "frekt" å skrive gratulerer på facebookveggen til noen når de har født, før de har fått informert om det selv? Har sett dette 3 ganger nå..også kommer det en haug med gratulasjoner etter av andre folk..
Og jeg tenker at det er jo ikke sikkert den som har født vil at alle på facebook skal vite det enda?
Personen vil jo kanskje dele den gode nyheten selv med vennene sine?

Da vet jeg ihvertfall hva jeg ikke skal gjøre når du har født! Hihi[:D]

Hehe
Du kan heller få lov å ringe meg eller svare på mld jeg kommer til å sende deg

nå idag kommer ALT på facebook, så det sikreste er å skrive i en melding til de som vet at ungen er født om å IKKE si noe på fb..
jeg skrev til de som viste at fødselen var igang at jeg ikke ville ha det ut på fb. men gjorde meg ingen ting om at det stod ETTER ungene var født.. jeg sender jo melding eller ringer til foreldrene våre føst og sier det uansett... [:)]

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

frekt at noen gratulerer på fb før man får fortalt det selv?! nei, nå får dere rulle inn!!! er jo bare koslig med gratulasjoner!!! Og man kan jo selv legge ut bilde av barnet og vise frem, selv om noen har gratulert før vel?![8|]

detta blir jo bare helt teit!!

har jo ikke lyst at mine nermeste skal få vite det igjennom FB [&:]  vil helst fortelle dem det selv jeg...

Vel, JEG vil fortelle det selv! Nå kommer ikke vi til å ringe/sende mld til noen andre enn besteforeldre og tanta og resten får vite det gjennom fb, men om noen av de vi ringer informerer andre som igjen skriver noe på fb så blir jeg forbanna, ja. 

Back
Topp